En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

divendres, 29 d’octubre del 2010

PANELLETS

Arriba TOTS SANTS, i tal com diu la tradició , s'han de menjar panellets, aixi que avui despres de sopar, m'he posat a la feina i aqui hi ha el resultat.

-------------------------------------------------
Llega la festividad de Todos los Santos i como dice la tradicion hay que comer y hacer panellets, asi que hoy me he puesto manos a la obra i aqui está el resultado



Ingredients:
300 grs. de farina d'ametlla
300 grs. de sucre
1 patata petita
ratlladura de llimona
1 ou
 Primer bullirem la patata amb la pela i tot, quan estigui bullida la pelem i la passem pel pasapurés. Despres es es barreja la farina i el sucre ben barrejat i si afegeix la patata i la ratlladura de llimona I ho amasem be amb les mans, ens ha de quedar una masa compacta. Després anem fent boletes y les passen pels pinyons o ametlles triturades i les posem a una plata per anar al forn. Quan ja els tinguem tots fets, els pintem amb ou i ja les podem posar al forn uns 200 graus uns 15 minuts. Si es necessari per acabar de daurarlos els posem a gratinar un petit moment i ja teniu els panellets llestos per a menjar.
Y si ademés els acompanyen de una bona ratafia casolana, millor que millor.
------------------------------
INGREDIENTES:
300 grs. de harina de almendra
300 grs. de azucar
1 patata pequeña
la ralladura de la piel del el limon
1 huevo

Primero herviremos la patata con la piel y todo, cuando está hervida la pelamos y la pasamos por el pasapure. Cogemos la harina y el azúcar y lo mezclamos todo bien, le añadimos la patata y la ralladura del limón y hacemos con  ello una masa. Hay que amasarlo con las manos. Despues vamos hacieno porciones pequeñas en forma de bolit ay las pasamos por los piñones o trocitos de almendra, las ponemos en una placa para el horno . Los pintamos por encima con huevo y al horno a 200 grados unos 15 minutos . Si fuera necesario los ponemos a gratinar un poco y ya tenemos los PANELLETS listos para comer.