En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dilluns, 2 de desembre del 2013

MONGETES AMB CLOÏSES - ALUBIAS CON ALMEJAS

Amb la fred que ens fa aquest últims dies, venen de gust plats més contundents, els que diem plats de cullera. Aquesta recepta d'acui es molt fàcil  i ràpida de fer, si feu com jo que les mongetes ja les vaig comprar cuites,  i molt bona
-------------------------
Con el frio que hace estos últimos dias, apetecen platos más contundentes, los que decimos de cuchara. La receta de hoy es muy fácil y rápida de hacer, sobretodo si haceis como yo y compras las alubias cocidas.
INGREDIENTS:
2 pots de mongetes de bona qualitat
1 kilo de cloïses
1 ceba
2 cullarades de tomate natural
all i julivert
1 c/p de pebre vermell
  • Primer posem les cloïses amb aigua i sal perquè treguin la sorra . 
  • En una casola hi posem oli d'oliva i hi posem la ceba tallada ben petita i la enrossim. 
  • Un cop rosseta hi afegim el tomate natural i deixem que es cogui, i hi afegim la cullaradeta de pebra vermell
  • Posem les cloïses a la cassola i deixem que s'obrin. Un cop obertes hi afegim les mongetes i una mica de brou, si el tenim de peix o sino de verdures. Si no en tenim hi podem afegir aigua i deixem que facn la xup xup uns 10 minuts. No ens caldrà més estona, ja que les mongetes ja sòn cuites. 
  • 5 minuts abans d'acabar hi tirem la picada d'all i julivert, ho rectifiquem de sal i a la taula. Això sí, prepareu una panera de pa que el suquet convida a sucar-ni. 
  • Ho podem preparar amb antel.lació i encara té més gust. 
----------------------------------
  • Primero pondemos las almejas con agua y sal para que les salga la arena que pudieran tener. 
  • En una cazuela ponemos un poco de aceite de oliva y añadimos la cebolla bien finita hasta que se dore. 
  • Una vez está dorada la cebolla le añadimos el tomate natural y dejamos que se sofria un rato, luego le añadimos el pimenton. 
  • Ponemos las almejas en la cazuela junto con el sofrito y dejamos que se abran. Una vez abiertas les añadimos las alubias y ponemos un poco de caldo de pescado o de verduras. Sino disponemos de caldo podemos ponerle agua, y dejamos que se hagan durante diez minutos. No es necesario más tiempo ya que las alubias ya esta cocidas. 
  • Cinco minutos antes de terminar la coccion le añadimos la picada de ajo y perejil, recfiicamos de sal y a la mesa. Eso si preparad pan, porque el caldo que que queda es para ir  mojando pan y no parar.
  • Una ventaja de este plato es que lo podemos preparar con antelación y aun es más gustoso.


7 comentaris: