En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 30 de gener del 2011

IDISPENSABLE A LA CUINA - IMPRESCINDIBLE EN LA COCINA

L'entrada d'avui no es de cap recepte ni de cap plat culinari. Avui us vull ensenyar un estri imprescindible per a tota cuinera. No se si he vist el meu blog de manualitats, sino le hu vist us dire que m'encanta fer patchwork i dintre el patch fer coses amb aplicaciones i unes de les coses que faig ultimament son coses per la cuina. Ja ho veiueu no  surtu de la cuina .......  per aixó l'altre dia quan vaig veure aqueste cuinera tan guapetona, vaig pensar que quedaria molt bé en un devantal i aqui el teniu acabat de sortir del forn..... millor dit de la maquina de cosir.
------------------------------------------------------
La entrada de hoy no es ninguna receta ni plato de cocina. Hoys os quiero mostrar una pieza imprescindible para toda cocinera. No se si habreis visto mi blog de manualidades, sino os diré que me encanta el patchwork i dentro de su mundo hacer aplicaciones en tela, y ultimamente se me ha dado por cosas de cocina. Como veis no me muevo de la cocina ...........por eso cuando vi esta cocinera tan resalada, pense que quedaria estupenda en un delantal y aqui lo tener recien salido del horno ....mejor dicho de la maquina de coser
Encara que no sigui cap plat crec que hi pot tenir lloc en un blog de cuina.
---------------------------------------
Aunque no sea ningun plato de cocina, creo que tambien tiene un lugar en un blog de cocina

9 comentaris:

  1. Hola Quima, gràcies pel teu comentari. :) Veig que tu també ets de terres gironines. :)
    Aquest davantal de patchwork és molt bonic!!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  2. Hooola Quima, ese delantal está precioso y tu blog está buenísimo, qué recetas tan provocativas, ese brazo de gitano me tiene antojadísima.
    Besos

    ResponElimina
  3. hola Quina, quin davantal mes xulo.No se si et vaig dir que dema dimarts començo clases de pachtwork, tinc que fer totes les mostres pero una de les coses que m'agrada mes son les aplicacions. roser

    ResponElimina
  4. sempre m'agradat aquesta roba.... y la nina que has possat es molt maca.....

    petons

    ResponElimina
  5. Oi tant que s'hi mereix un lloc al blog, m'encanta, com m'agardaría tenir-ne un!!

    ResponElimina
  6. HOLA QUIMA, GUAPA TU

    MOLT MACO, ETS TOTA UNA ARTISTA

    MIL PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  7. Quima, quina xulada!!! ainss jo abans cosia molt...de joveneta em feia jo la robs... pera les cervicals em maten ultimament i ja no faig res...
    un petonet

    ResponElimina
  8. he descobert el teu blog avui, bé realment fa dos dies i t'haig de dir que m'encanta, sincerament tot, bé realment les receptes, les trobo super suculentes, aniré provant els teus plats.
    Gràcies per aquest blog.

    ResponElimina