En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 29 de juliol del 2012

MACEDONIA

 Aquest mes les noies de MEMORIES D'UNA CUINERA, ens proposaven como repte la macedonia . Que millor que unes fruites ben fresquetes per combatre la caló de l'estiu. No he fe res d'original sino que he optat per una macedonia clàssica fetes amb fruites d'estiu i aprofitan les que tenia a la nevera.
 INGREDIENTS: 
1 tallada de meló 
i tallada de xindria
2 prèssecs
2 kiwis
2 taronjes
Pelem i tallem les fruites a daus , menys les tarojnges. Agafem las taronges i en fem suc.
Posem la fruita tallada dintre una copa, si en volem fer porcions individuals o bé ho posem en un bol. LLavor hi posem el suc de taronja pel damunt i llesta per menjar.
Amb aquestes quantitats n'han sortit quatre racions una mica generoses..........pero es que pasava tan bé ben fresqueta.
Bé amb aquesta refrescant recepta m'acomiado fins al més de Setembre ............. al menys aquesta es l'intenció de descansar i canviar una mica les activitats, per així tornar amb més ganes.
BONES VACANCES I BON ESTIU A TOTHOM !!!!

12 comentaris:

  1. M'encanta aquesta copa! La macedonia genial! Petons

    ResponElimina
  2. Bones vacances Quima!!!!! ens deixes una copa de macedonia estupenda i fresqueta. Petons,

    ResponElimina
  3. Quima, fresqes i bones vacances. Fins la tornada!

    ResponElimina
  4. Ehhh, jo tambe henfet la classica...jeje
    Que pasis unes bones vacances...ens veiem a la tornada !!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  5. Què bones son les fruites d'estiu, oi? és ben refrescant la teva proposta.

    ResponElimina
  6. Cóm estàs Quima??? espero que millor! moltíssimes gràcies per l'esforç que has fet!!! molts petonets i cuida't!!!

    ResponElimina
  7. Típica recepta d'estiu, què bona aquesta macedònia!

    ResponElimina
  8. Així amb el suquet de la taronja que uneixi tots els gustos de la fruita és com a mi m'agrada la macedònia...el postre més indicat per l'estiu!

    ResponElimina
  9. Descansa i cuida't les cervicals.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  10. Quima, jo també vaig aprofitar les fruites que tenia a la nevera, les macedònies són genials i venen tant de gust ara a l'estiu, oi?
    Cuida't molt i que passis unes bones vacances.
    Petons

    ResponElimina
  11. Hola!!!
    Fa temps que et llegeixo i m'agrada molt el teu blog, fins i tot m'he atrevit amb algunes receptes!
    Et segueixo!

    ResponElimina
  12. Bones vacances Quima!!!
    La macèdonia molt refrescant que amb aquestes calors no ens bé de gust res mes!!!

    ResponElimina