En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 18 de desembre del 2011

PASTIS TIPUS SARA

El dia 8 va ser el cumpleanys de la meva jove i ahir el meu fill , juntament amb els àmic li varen fer una festa de cumpleanys. Però jo ja no sé si només passa a casa meva o pertot arreu, ahir al migdia el meu fill hem deia si li podria fer un pastis per l'hora de sopar ...................ja un podeu inmaginar com anava el meu cap pensant que podria fer que quedés mig decent i que no fos res que s'hagues de fer d'un dia per l'altre ...........mira que ni ha de pastissos per fer si m'ho hagués dit tan sol un dia abans .........però , no, habia de ser el mateix dia . Al final vaig optar per fer-li una sara, encara que la veritat amb les presses la crema de mantega hauria hagut de ser una mica més reposada per posar-li, però no hi habia temps. Ja veieu que la decoració esta feta depressa i corrents, bé una mica d'estar per casa .

Com que hem feia por que el pastis amb les preses no habia quedat tan bé com jo volia, els hi vaig fer una bandeja de reposteria de pasta de full, per axí arrodonir-ho una miqueta
Sort que tenia un paquet de pasta de full congelada de la SIRENA i la crema pastissera es fa en un plis plas . Ara avui ha portat les que els hi habien sobrat i m'agrada més la pasta de full fresca del LIDL, es més gustosa.
Goig ja en feia i al menys postres en varen tenir.
La recepta de la Sara i la crema de Mantega AQUI
La recepta de la Pasta de full AQUI
la recepta de la crema pastissera AQUI

17 comentaris:

  1. Doncs ets tota una valenta i una artista, perquè tot i les presses t'ha quedat genial! Felicitats al fill i la jove!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. Dona, si amb aquestes postres no estaven contents.... doncs jo les veig fantàstiques! i segur que boníssimes! Si els fills això ja ho tenen, sempre depressa i corrents. Jo ja els hi dic, el dia que ho hagueu de fer vosaltres llavors em vindreu amb l'ei! però sense presses! jeje. Són així, què hi farem, però nosaltres hi perdem el cul, veritat?
    Una forta abraçada i moltes felicitats!

    ResponElimina
  3. Amb les presses et superes! Em sembla que em quedo amb la pasta de full...Puc dir que els fills som així...je, je, je.

    ResponElimina
  4. Doncs per ser improvisat et va quedar molt bé! Vas fer molt bona elecció, segur que tots els comensals van quedar encantats.

    ResponElimina
  5. Que dulces tan ricos, tiene una pinta exquisita! mi abuela también se llama Joaquina , pero la llamamos Quima, que gracia!un beso

    ResponElimina
  6. Doncs per haver-lo fet a corre-cuita, t'ha quedat un pastís més que decent. Pot estar ben content el teu fill!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  7. Quima mol i mol be, us as fet fantàstic.
    Fins dimarts!
    Ramon

    ResponElimina
  8. aquesta mainada , tots fan igual , d'avui per avui
    ahiiiiiii
    segur que encara que fos a correcuita va quedar tot bonissim

    roser

    ResponElimina
  9. Quima estas feta una artista pastissera.

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats al fill, la jove i a tu per aquests dolços que els vas preparar!!! petons

    ResponElimina
  11. jajajajja, quina sort que té el teu fill amb tu!!! saps que mai he fet una Sra?? apuntadísima. Molts petonets

    ResponElimina
  12. Hola Quima, pero que bien te han quedado esos dulces.........Además para haberlas hecho con tanta prisa tienen mucho mérito, ya que te han quedado muy bonitas .........El blog te ha quedado muy original con los motivos navideños..... :D


    Besos desde
    http://angiazucarycanela.blogspot.com

    ResponElimina
  13. Te quedó preciosa y tiene mérito hacerla con tan poco tiempo, seguro que tu hijo quedó encantado
    Los hojaldres me enantan
    besos

    ResponElimina
  14. rico rico seguro que estaba todo ,,,lastima no haberlo podido comprobar ,,,

    ResponElimina
  15. Cada vez somos mas exigentes y los postres o tartas caseros han de ser asi.
    La tarta estará riquísima y los hojaldres son muy socorridos y siempre están buenísimos.
    Saludos

    ResponElimina
  16. Quima quina improvització, cada cop es perd més l'aire casolà. Segur que tot els hi va encantar.

    ResponElimina