En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 9 de setembre del 2012

BESCUIT DE MASCARPONE

La normalitat va tornan poquet a poquet, serà per això que ja fei dies que tenia ganes de fer algun bescuit per esmorzar, així que ahir a la tarda tranquilament vaig agafar un llibre de postres caseros i entre les moltes que hi ha vaig triar una recepta. Tenia clar que habia de ser alguna cosa per esmorzar i que millor que un bescuit, per així poder començar el diumenge, gaudint d'un bon esmorzar , acompanyat d'una tassa de café amb llet. 
INGREDIENTS:
185 grs. de mantega tova
185 gr. de formatge mascarpone
200 grs. de sucre extrafi
3 ous
250 grs. de farina
1 sobre de royal
1 cullarada de ratlladura de llimona
  • Amb les varilles barregem els ous amb el sucre
  • També amb les varilles barregem el formatge i la mantega, i la ratlladura de llimona
  • Amb compte barregem les dues mescles, ho podem fer amb les varilles; però a una velocitat baixa ( jo vaig barrejar-ho tota l'estona amb les varilles)
  • Finalment hi posem la farina , barrejada amb el royal, de mica en mica. 
  • Preescalfem el forn a 180 º. 
  • Untem un motlle en forma de corona, o el que tinguem, amb mantega i farina. Jo ho faig de la seguent manera , primer unto el motlle generosament amb la mantega i mentre barrejo els ingredients el deixo de cap avall sobre un plat a la nevera. Quan ja tinc la mescla punt d'anar al forn el trec i l'empolsino amb farina. 
  • posem la barreja al motlle (es una mica espes), li donem uns copets sobre el marbre perqué ens quedi repartida pertot igual i al posem al forn dalt i baix sense aire calent. 
  • Jo vaig programar primer 30 minuts i llavors li vaig deixar 15 minuts més .......... aixó dependrà de cada forn, es un bescuit una mica gran . 
  • el desenmotllem i el deixem refredar sobre una reixeta. 
  • Li posem sucre glas per sobre i................

 ja teniu un bescuit, ideal per esmorzar o berenar. 
BON DIUMENGE !!!!!!!! 

-L'original posaba bescuit de llimona i formatge .............. la veritat es que de gust de llimona no en té massa, per aixó jo només he posat bescuit de formatge. 
-Al llibre posaba crema de formatge, jo hi vaig posar mascarpone, ja que en tenia una terrina a la nevera.
-També posaba 330 grs. de sucre, però hem va semblar molta quantitat .



15 comentaris:

  1. Quima, molt be aquest Bescuit de mascarpone,la recepta molt ben explicada.

    ResponElimina
  2. quina bona pinta Quima, una bona opció per esmorzar! petons

    ResponElimina
  3. amb el que m'agrada el mascarpone aquest bescuit ha de ser fabulós!! és facilet a més...i no sembla molt pesat, oi? me l¡apunto!!! petons

    ResponElimina
  4. Quima, jo des de que he descobert el mascarpone ja no he utilitzat més philadelphia, és ben substituïble, i molt més bo. Gràcies!!!

    ResponElimina
  5. Quima se ve riquísimo, qué bueno el toque del mascarpone, besitossss

    ResponElimina
  6. Te un aspecte preciós!, amb una bona tassa de llet ha de ser boníssima!!

    ResponElimina
  7. Qué bizcocho más esponjoso te ha quedado..........Se ve genial........Besos :D

    http://angiazucarycanela.blospot.com



    ResponElimina
  8. Es veu super flonjo i esponjós, ha de ser boníssim per a un esmorzar de diumenge, sucat al cafè amb llet o amb una bona xocolata desfeta...

    ResponElimina
  9. Què bo que és el mascarpone en les postres! Es veu super super esponjós.

    ResponElimina
  10. Dons tunejat i tot, te una pinta fabulosa...!!! jeje
    Petonets.

    ResponElimina
  11. òndia Quima! Amb mascarpone, això sí que és una bona sorpresa! amb cremes sí que he vist fer servir aquest formatge, però amb pa de pessic l'ha de fer tan cremós que, amb llimona, amb xocolata, amb melmelada o el que hi pugui acompanyar, ha de ser dolçament... boníssim! Petons

    ResponElimina
  12. La presentación ya es imponente , pero el trozo se ve esponjoso y delicioso.
    Besos y feliz semana.
    Miguel
    lareposteriademiguel.com

    ResponElimina
  13. Un aspecte fantàstic.
    Estaba pensant en fer un bescuit i segur d'aqui una estona mi poso.
    Faré aquets, jo no tinc mascarpone, ho provaré amb crema de formatge.
    Ja et diré quelcom.
    Petons

    ResponElimina
  14. Aquest el tinc pendent, te una pinta!!!! em falta el mascarpone!!! ho solucionarem:)) Muaks

    ResponElimina