En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dilluns, 29 de setembre del 2014

PASTIS DE POMA

La recepta d'avui l'he fet un munt de vegades i si no m'equivoco encara no la tinc publicada al blog. Es una recepta que va molt bé per aprofitar aquelles pomes que ens han quedat oblidades i ja no tenen aquella textura brillant i forta que ens agrada.  Es una coca o pastís de textura humida i es molt millor l'endemà. 

INGREDIENTS:
5 Pomes
3ous
1 paquet de royal
150 gr. de sucre
150 grs. de farina
  • agafem 2 pomes i mitja , les pelem i les tallem a trossos i les posem en el vas de la batedora, juntament amb el sucre i els ous i ho triturem. 
  • Un cop triturat ho posem en un bol i hi afegim la farina i el royal. 
  • Folrem amb paper del forn un motlle quadrat o rodó hi hi aboquem la barreja. Pelem la resta de les pomes i les tallem ben fines. 
  • Un cop tallades les posem per sobre la barreja i ho posem al forn que previament haurem pre-escalfat a 170 º dalt i baix . 
  • Ho posem uns 20-25 minuts amb aire calent i passat aquest temps traiem l'aire calent i li deixem uns 10 minuts més. Ho punxem i si ens surt net ja ho podem treure. 
  • Ho deixem refredar del tot i podem donar brillo a les pomes. Jo ho he fet amb un producte que venen al lidl. També ho podem fer amb gelatina o bé amb mermelada de prèssec que diluirem amb una mica de suc de llimona

Jo he fet servir aquest producte i el brillo queda perfecte.

7 comentaris:

  1. Quina pinta més deliciosa, dele meus preferits! Són d'aquelles receptes de sempre, que agraden a tothom i que en un moment volen! I l'oloreta que queda per tota la casa és espectacular!

    Un petonet!

    ResponElimina
  2. Sembla deliciós, sí!! Aquesta gelatina també la faig servir, la trobo a l'aldi. Queda molt brillant i bonic, el pastís!

    ResponElimina
  3. Tinc unes pomes, bones però amb mol mala cara i aquesta recepta em ve perfecta, gràcies!
    petons

    ResponElimina
  4. La pròxima vegada que vagi al LILD compraré el brillo...una coca "radiant" i molt de tardor!! Petons!

    ResponElimina
  5. Crec que la coca de poma és de les primeres que vaig fer de petita... un clàssic que té l'èxit assegurat!
    Amb la gelatina queda molt més vistosa ;)

    ResponElimina
  6. Buenos días Quima. Simplemente delicioso este pastel de manzana que has preparado, tiene un aspecto extraordinario. Yo ya he utilizado mas de una vez la cobertura de tartas y la verdad es que es bueno y cumple su función.

    Un beso Paco

    ResponElimina