En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 6 de febrer del 2011

RECEPTES DEL MENU



4 comentaris:

  1. Añoro las calçotadas!! Y con la romesco... hmmmm....
    Riquísimo!!
    ;)))

    ResponElimina
  2. ostres Quima , quina marasa que ets,ferli tot aixo tan bo a la teva filla,em fas tenir sentiment de mala mare . El pastis de pollastre un dia mirare de fer-lo . roser

    ResponElimina
  3. Jo en menjo pocs de calçots, a casa nomes m'araden a mi, en veure la segona rece`ta m'he mort d'enveja..:P

    I el pastís de pollastre es un dels meus pendents, provare de ferlo a verure que li sembla a la meva crítica.

    Muas!

    ResponElimina