En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dilluns, 4 de novembre del 2013

VASETS DE CREMA DE CARBASSA AMB CRUIXENT DE PERNIL SALAT-DINAR DE VEINS

Com he posat a l'entrada anterior el dia 1 de novembre vam fer un dinar tots el veins i com sempre fem cada veina fem dos o tres cosetes per picar i ho compartim , aqui us deixo el que jo vaig fer.
Com que els dies anteriors vaig plegar força tard de la feina, vaig haver de triar cosetes sencilles i que no hem portessin molta feina i hem donés temps de fer el diumenge al matí, ja que també tenia que fer els panellets.
VASETS DE CREMA DE CARBASSA AMB CRUIXENT DE PERNIL SALAT

INGREDIENTS:
1 carbassa petitona
1 patata
1 porro
brou de verdures
pernil salat
  • Pelem i tallem la carbassa a trossets. Netegem i tallem el porro i la patata i ho posem a l'olla amb una mica d'oli d'oliva i ho deixem que es cogi una miqueta. Desprès hi afegim el brou de verdures i ho deixem coure. 
  • Un cop cuit ho passem pel turmix fins que ens quedi una crema ben fina i ho rectifiquem de sal . 
  • Ho posem en vasets i els reservem
  • Agafem les llesques de permil salat I les posem estirades enmig de 2 papers pel forn i ho posem al micro 1 minut. Si passat aquest temps veiem que encara el pernil encara treu grassa li tonem a posar en tandes de 10 segons. Aneu en compte que no es cremi. Quan es fred s'endureix, aixi que es millor deixar-lo refredar I si veiem que nos es trenca com si fos una fulla seca, li tornem a posar una estoneta:.
  • Ho posem per sobre la crema al moment de servir-la i llestos. 
  • Aquesta crema la podem fer el dia abans i tant la podem servir calenta com a temperatura ambient. 
Vaig fer uns montaditos amb escalivada i anxoves i els altres hi vaig posar un xapinyos saltejats amb vi i all i julivert.
Una plata de pebrots de piquillo, amb brandada de bacallà, però com us he dit que no tenia massa temps; els vaig comprar a La Sirena; ja que surten molt bons. Hi vaig fer una bechamel i a gratinar.
I altres plats que vam menjat i que van fer les altres veines:

Truita de patates --            Amanida

croquetes diverses 


ous rellenos          cullaradetes de                           remolacha i tonyina
remenat de rusinyols


formatge amb  menbrillo
                              pop a la gallega
gambes

 les postres

 I una vista de la taula .............. feia goig oi?

15 comentaris:

  1. Quina jornada més maca, m'agrada molt la germanor que es respira en un dinar així. Aquí a la ciutat és pràcticament imposible fer un dinar de veïns, per no dir que gairebé no ens coneixem els de l'escala...em quedo amb la crema de carabassa i pernil, i un trosset de pebrots amb brandada...mmm que bo! Petons

    ResponElimina
  2. Un molt bon dinar! Segur que tothom va disfrutar amb totes aquestes delicies! Petons!

    ResponElimina
  3. Quin dinar més esplèndid!!!
    Jo vull ser veïna teva :-)

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  4. tuvo que ser una comida sensacional con todas estas maravillas culinarias
    peto

    ResponElimina
  5. Qué comida más rica y en buena compañía....me alegro que lo disfrutaras... besitos Quima

    ResponElimina
  6. mes ideal per un sopar entre amics impossible! m'encanta! petons

    ResponElimina
  7. Quina taula veïnal més formosa! I pel que fa els vasets de crema de carbassa....la carbassa i el pernil és una combinació infal·lible!

    ResponElimina
  8. M'encanten aquests àpats de platillos, la taula fa molt de goig.
    I els gotets de carbassa i pernil han de quedar boníssims.

    ResponElimina
  9. M'encanten les teves festes de veïns, tan que em sembla que canviaré de domicili per viure al teu costat, jajaja!
    Gràcies, bonica!

    ResponElimina
  10. Quin goig que fa aquesta taula Quima!!!! i els gotets de carbassa m´agradan mooooooolt!!!! petonsss,

    ResponElimina
  11. quin dinar de germanor més complert!!!!! Segur que els vassets van trionfar. Un petonet

    ResponElimina
  12. Quima, quina entrada més maca! molta feina però el resultat fantàstic.

    ResponElimina
  13. Caram, si feia goig!!!! Tinc ganes de provar els gotets de carbassa, ja t'explicaré

    ResponElimina