En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 31 de maig del 2014

MELMELADA DE MADUIXA

Ara es temps de maduixes i val la pena aprofitar per fer un munt de receptes amb ellas, ja que a part d'estar en el seu millor moment de gust, també es quan el preu es més ecònomic. 
Tenia a la nevera unes quantes maduixes que havien quedat ja una mica toves i com a postres no servien així que vaig comprar-ne una altre caixa i vaig fer melmelada. Va quedar bonissima i per esmorzar sobre una tall de pa o bé per postres amb un iogurt o formatge fresc  es ideal. 
INGREDIENTS:
1 k. de maduixes netes
500 gr. de sucre
el suc d'una llimona. 
  • Rentem les maduixes i traiem la part de les fulles. Les tallem i les posem dintre un bol. 
  • Hi afegim el sucre i el suc de la llimona i ho deixem macerar unes 2 hores ( jo  tota la nit). 
  • Aboquem les maduixes I el suc que han tret durant la maceració en una plata o olla que pugui anar al foc hi ho covem a foc mitjà durant uns 25-30 minuts. 
  • Un cop passat aquest temps ho triturem amb el turmix , si en agrada fi, i ho deixem coure uns 15 minuts més o fins que veiem que té la consistència que ens agrada. Pensem que al refredar sempre agafarà més consistència. 
  • Un cop apagat el foc,omplim els pots fins a dalt. Els tapem bé i el posem de cap avall, per fer el buit) fins que estigui ben freda. Jo els deixo sobre un drap de cuina unes 24 hores. 
  • Passat aquest temps ja només ens queda etiquetar-lo i tenim la melmelada llesta per menjar. Es guardaran uns quant mesos. 
  • Amb aquestes quantitats van sortir 3 pots com la mostra i un altre de  la meitat . 


6 comentaris:

  1. Y seguro que esta para chuparse los dedos como todo lo que tu haces....

    ResponElimina
  2. Mmmmm, verdaderamente deliciosa, besoss!!!

    ResponElimina
  3. Aquesta torrada està dient mossega'm...!!! Mmmmmmm! Petons!

    ResponElimina
  4. Que buena!!! Con unas tostaditas está riquísima la mermelada y más si es casera.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  5. Aquest cap de setmana em toca fer melmelades!!! la de maduixa no falla cap any! què bones queden fetes a casa. T'ha quedat molt bon color!!!

    ResponElimina
  6. jo també faig melmelada de maduixes cada any, és una de les melmelades que més m'agraden, t'ha quedat fantàstica en aquest potet tan maco... Una abraçada!

    http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

    ResponElimina