En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 12 de novembre del 2014

PASTIS DE FORMATGE AMB BASE DE GALETES AMB XOCOLATA

Fullejant una revista de LECTURAS POSTRES vaig veure aquest pastis de formatge i , encara que a casa meva no en son massa fans, vaig optar per fer-lo i variar un xic.
Jo en vaig fer la mitat del ingredients que posava a la recepta ai tot i així va sortir ben macu.
INGREDIENTS:
150 Gr de galetes maria (jo barreja de napolitanas i chiquilin)
75 grs. de mantega
2 c/soperas de cacao en pols
1 c/postres de canyella

1 cullarada de esencia de vainilla
3 ous
300 grs. de formatge philadelfia
200 ml. de nata liquida
1 iogurt de llimona
 50 grs. de farina
100 gr. de sucre
  • Triturem les galetes o bé amb el rodet o amb una picadora. 
  • Desfem la mantega uns segons al microones i la barregem amb les galetes juntament amb la canyella i el cacao, fins que ens quedi tot ben integrat. Ens quedarà una pasta de color negròs.
  • Folrem la base i les parets del motlle, que previament haurem folrat amb paper sulfuritzat. Ens ha de quedar una capa de 1/5 cm. de gruix. Ho enfornem 10 minuts a 180º. 
  • Batem els ous amb el sucre, hi després hi afegim la nata, el formatge, la farina el iogurt i la vainilla fins que tinguem una barreja cremosa. 
  • Un cop tinguem la barreja feta ho aboquem sobre la base de galetes i ho enfornem durant 50-60 minuts. 
  • Durant una part de la cocció la tapem amb paper d'alumini i així no ens quedarà cremada de la part de sobre. Un cop cuita la deixem refredar dins el forns de la cuina amb la porta una mica oberta. 
  • Un cop freda la desmotllem i la deixem refredar completament a la nevera. 
  • Podem servir-la acompanyada de melmelada de maduixa o simplement sola. 
Tot i no ser-ne gaire fans dels pastissos de formatge no en va quedar gens.

9 comentaris:

  1. A mi m'agraden molt, doncs, els pastissos de formatge i a més, tots! Així que amb aquest em feries ben feliç! hehehe La veritat és que et va quedar fantàstic, tant per la forma, com per la textura, es veu realment deliciós!!

    Un petonet guapa!

    ResponElimina
  2. Te ha quedado una tarta riquísima y nunca la he probado con galletas de chocolate, yo también suelo comprar esa revista y bien merece la pena...bsts guapa

    ResponElimina
  3. Doncs amb les galetes napolitanes que tenena quell puntet de canyella i cacao en pols et deu haver quedat una base deliciosa! I molt bona idea acompanyar-lo de melmelada, de maduixes? Te un aspecte delicios! Amb el comentari que m'has posat em pensava que se t'hauria cremat o alguna cosa i en canvi em trobo amb un cheesecake diví! Molts petons guapísima!

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  4. Jajaja quina gracia! Es veritat la nata "muda" molt, doncs si sapiguessis que no la tenía prevista! Si et fixes al pastís li falten uns trossets per sobre... Una rateta que corria per casa i el volia provar! Així que vaig haver d'improvisar! Jejeje Molts petons bonica!

    ResponElimina
  5. Es una tarta que siempre gusta y queda muy bien siempre.como a ti.
    Peto

    ResponElimina
  6. doncs al Bolet en som molt fan dels pastissos de formatge. Té molt bona pinta. Petonets

    ResponElimina
  7. Et va quedar genial...jo en trec sempre un munt d'idees d'aquesta revista!! Petons!

    ResponElimina
  8. Molt ben fet, una presentació molt maca i ha d'estar boníssim!!!!

    ResponElimina
  9. ahora mismo me comeria esa porcion,,,,que rica ,,,,,

    ResponElimina