En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 30 de maig del 2015

DELÍCIES DE MADUIXA

Aquesta recepta la vaig veure tafanejant per internet i era de L?EVA ARGUIÑANO. Jo com que no tenia cireres en aquell moment ho vagi fer amb maduixes .
 INGREDIENTS:
2 ous
80 grs, de sucre
30 grs. de farina
2 iogurts naturals
maduixes
1 vaina de vainilla............. ( jo no li vaig posar) 
  • Posa els ous en un vol juntament amb el sucre i els batem amb les varilles fins que esblanquexin , 
  • Hi afegim els iogurts i continuem batent. 
  • Hi afegim la farina tamisada  i ho barregem amb una llengua pastissera. 
  • agafa els motlles i els untes amb mantega. 
  • Omples unes 3/4 parts i  a sobre jo hi vaig posar una maduixa a cada un partida a trossets, Vaig fer servir un motlle de silicona dels que van 6 d'individuals. 
  • Ho posem al forn que tindrem escalfat a 180 º uns 20-25 minuts , fins que vegis que han quallat. 
  • Els deixem refredar i ja els tenim llestos. 


4 comentaris:

  1. ostres tenen una pinta espectacular!! i amb 4 ingredients! aquesta Eva fa uns postres a vegades que són tan senzills...aquest me l'apunto! petons

    ResponElimina
  2. Això és un mosset espectacular...per repetir.!

    ResponElimina
  3. Quima qué bocaditos más ricos...me encantan los pastelitos así en porciones individuales....un besazo guapa y feliz día

    ResponElimina