En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 22 de novembre del 2015

COCA DE PA

Ufff... quatre mesos sense publicar res. Això no pot ser . A veure si sóc capaç de tornar a l'hàbit de publicar  amb una mica de regularitat.
Com que ja en arribat la fresca encendre el forn s'agraiex  i si a més et deixa aquella olor de pa tant bona a la cuina, millor que millor.
Ja fa dies que volia fer una coca de pa . Així que he agafat la recepta de la coca de forner amb pinyons i l'he adaptat.
INGREDIENTS: 
500 gr. de farina de força
280 ml. d'aigua
20 grs. de llevat fresc
20 grs. d'oli
10 grs. de sal
  • He posat tots els ingredients a la panificadora (primer els líquids, després la farina , la sal a un costat i el llevat e un altre. 
  • He programat el programa que amassa i lleva ( en la meva el 6) 
  • Escalfem el forn a 200 graus ( jo mentre he aprofitat per fer un rostit al forn) 
  • Un cop la panificadora s'ha parat , posem la massa sobre el marbre de la cuina i amb un rodet l'estirem en forma rodona . 
  • Hi posem una mica de farina per sobre i l'enfornem durant 20 minuts o fins que ho veiem cuit. 
  • El traiem , el deixem refredar i ja tenim la coca llesta per menjar. 


6 comentaris:

  1. Hola, me alegro que ya estés por aquí y con una receta estupenda, esta coca de pan se ve riquísima, me encantan estas masas.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  2. Si que fa dies que no sabien de tu...! m'alegra retrobar-te! un pa que fa molt bona pinta! és tipus xapata, oi? petons

    ResponElimina
  3. Bienvenida de nuevo y este pan tiene una muy buena pinta, ya me lo imagino sucat amb tomaquet i oli.
    petons

    ResponElimina

  4. Buenas tardes Quima. Una coca de pan sensacional la que has preparado, me imagino el olor que soltaría tu horna. Como bien dices en esta época apetece encender el horno y que ocasión mejor, que para hacer este estupendo pan.
    Que alegría tenerte de nuevo publicando tus maravillosas recetas.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  5. Buenos días Quima. Que coca de pan tan deliciosa que has preparado, tiene un corte perfecto, ideal para acompañar cualquier comida.
    Te deseo un feliz año nuevo 2016
    Un beso Paco

    ResponElimina
  6. No hi ha res mes bo que el pa fornejat a casa!

    ResponElimina