En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 29 de març del 2014

CREMA CATALANA AMB MADUIXES




Ja se que ja ha passat Sant Josep, però aquesta recepta està dedicada a la meva amiga ANA. Ella es de Zuera - Zaragossa i ens vam conèixer ja fa uns quants anys en una trobada que vam fer amb motiu de la fira CREATIVA a Barcelona. Vam conectar al instant, i va néixer una amistat, que hem anat conservant i  augmentant a mesura que han passat els anys. Ella feia DECOUPAGE , en aquelles dates; però ara també fa patchwork, pulseras i altres coses de manualitats. Cada any pel meu cumple m'envia un regal, alguna cosa feta per ella i aquest any, com que sap de la meva afició per la cuina , hem va fer aquest mantell individual , amb la capseta per guardar tovallons a joc, perqué així ho pogués lluir quan fotografio els meus plats. 
Ja que el mantell es molt alegre tenia que ser alguna cosa que portes algun fruit vermell i res millor que barrejar crema catalana i maduixes. 
La recepta de la crema catalana la trobareu AQUI, . 
El que vaig fer va ser tallar una o dues maduixes a trossets i posar-les al fons del plat, llavors hi posem la crema per sobre i quan es freda , hi afegim sucre I la cremen amb un bufador o cremador electric i a disfrutar de la crema. 



8 comentaris:

  1. Una combinació que m'encanta, crema catalana amb fruita.
    Les estovalles són precioses!

    ResponElimina
  2. Quima ,,,no había visto esta entrada ,,,cuando me has preguntado por la entrada en face pensaba que era por la foto del brazo que has puesto allí,,,,Muchas gracias por la entrada que me has dedicado ,,,la crema seguro que esta exquisita ,,,,lástima no poderla probar ,,,ja,ja,ja, Muchos besos

    ResponElimina
  3. Una crema amb maduixes deliciosa, i unes estovalles i una capsa fantàstica! La teva amiga és una artista! Petons!

    ResponElimina
  4. Una combinacion original y buena sin lugar a dudas Quima¡
    Buena semana

    ResponElimina
  5. Quima, que bona que t'he de ser aquesta crema tant ben cremada.

    ResponElimina
  6. Jo en una ocasió la vaig fer amb poma caramel·litzada i ens va agradar molt! El toc de la fruita sempre hi queda bé i en aquest cas, amb les maduixes, ha d'estar deliciós!

    Petons Quima!

    ResponElimina
  7. Buenas tardes Quima. Delicioso postre el que has preparado hoy típico de Cataluña, desde pequeño siempre que he tenido ocasión lo he comido. Esta crema Catalana tuya con esas fresas tiene una pinta buenísima.
    Un saludo Paco

    ResponElimina