En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 4 de febrer del 2017

BESCUIT A LA TARONJA

El bescuit que us ensenyo avui es ideal per aquestes dates, ja que ara les taronges estan en el seu millor moment. Buscant per internet receptes vaig trobar aquesta de BUFET DE POSTRES, i  la vaig posar en pràctica. Va agradar molt, l'he repetit i tot,  a més es un bescuit molt sucós i que a l'endemà està igual o més bo. 
INGREDIENTS:Per un motlle de plum cake
-3 taronges.
-ratlladura de taronja. 
-3 ous.
-300 gr. de sucre.(50 +250)  jo vaig fer 200+50
-70 ml d'oli suau.
-1 sobre de llevat.
-200 gr. de farina.

Preparació
  • Agafeu una taronja; talleu per la meitat i, d´una de les meitats, feu-ne els talls de guarnició del bescuit. 
  • En un plat aboqueu-hi una mica dels 50 gr. de sucre; poseu-hi els talls de taronja i, a sobre d´aquests el sucre restant.Deixeu-ho reposar mentre prepareu el bescuit.
  • De l'altra meitat, feu-en ratlladura.
  • Prescalfeu el forn a 180ºC
  • En un robot o en un bol, afegiu-hi els ous; els 250 gr. de sucre;i bateu fins que quedi una barreja blanquinosa i hagi doblat el seu volum.
  • Jo vaig canviar la pala d'amassar i hi vaig afegir el suc de dues taronges i l'oli. Ho remenen a velocitat baixa .
  • Hi afegim la ratlladura de taronja i també hi afegim la farina i el llevat tamissat de xic en xic. Ho barregem amb la pala a velocitat baixa fins que ens quedi una barreja ben fina. 
  • -Aboquem  la preparació en el motlle, que previament haurem untat amb mantega i folrat amb paper del forn (opcional). I ho covem al forn uns 30-35 minuts. Fem la prova del escuradents. 
  • El temps dependrà del nostre forn 
  • El retirem del forn i el deixem refredar. El decorem amb les meitats de taronges que tenim ensucrades. 

6 comentaris:

  1. Un biscuit deliciòs, la taronja li dona molt bon gust.

    ResponElimina
  2. Tiene una pinta estupenda ;)
    hace tiempo que lo hago y sale siempre muy rico,es fácil y rápido de hacer.
    Ptons

    ResponElimina
  3. Quimaaa!!Bentornada. M´ha fet molta il·lusió que hagis fet el meu bescuit i que us hagi agradat. ÉS molt agraït perquè l´endemà està igual que acabat de fer.

    ResponElimina

  4. Buenas tardes Quima. Un bizcocho de naranja muy rico y jugoso, tiene un corte extraordinario, no me quiero ni imaginar el sabor que tiene que tener.
    Un beso Paco

    ResponElimina