En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 15 de gener del 2011

REPOSTERIA DE PASTA DE FULL

 Aquesta recepte la he fet moltes vegades i sempre ha agradat molt. A més al ser pedes petites es de molt bon repartir .


Esta receta la he hecho un monton de veces i siempre he triunfado con ella. Al ser pociones pequeñas va perfercto para repartir. 
---------------------------------------------------------------
INGREDIENTS: - INGREDIENTES:
  • 1 PAQUET DE PASTA LA FULL CONGELADA ( jo compro la de la sirena, per fer aixo es la que hem va millor ja que las lamines son rectangular i axi l'aprofito tota.)
  • 1 PAQUETE DE MASA DE HOJALDRE CONGELADA- La que yo utilizo la compro en  LA SIRENA
  • CABELL D'ANGEL O CREMA PASTISSERA PEL RELLENO- CABELLO DE ANGEL O CREMA PASTELERA PARA EL RELLENO
  • PINYONS O GRANET D'AMETLLA - PIÑONES O GRANITO DE ALMENDRA
  • 1 OU - 1 HUEVO
  • SUCRE GLAS. - AZUCAR GLAS


Primer treiem les lamines de pasta de full i les posem sobre el marbre de la cuina per que es descongelin. No necesitem mes de 1/2 hora.

ponemos las laminas de hojaldre a descogelar, no necesitaremos mas de 30 minutos 
Pose un tros de paper del forn a sobre l'encimera i hi tirem una mica de farina i amb el rodet estirem la massa. Ens ha de quedar un rectangle mes o meyns així.


Ponemos un trozo de papel para el horno encima de la encimera i  lo eslpovoreamos con un poco de harina, y luego con el rodillo estiramos la masa. Debe quedarnos un rectangulo.
Quan ja la tenim a la mida hi posen el relleno a la part central. 


Cuando tengamos la medida deseada ponemos el relleno en la parte central de la masa. 
Despres doblem la pasta per cada costat i mullem amb una mica d'aigua el canto de la masa perqué aixi ens quedi ben sellat.  Ho tallem a porcions petites i posem en una placa per anar al fon que previament hem untat amb una mica de mantega . Pintem les pastetes per sobre al ou i despres i posen els pinyons o el granillo d'ametlla per sobre. Ho posarem al forn al aire calent a 180 graus. uns 15-20 minuts, depent del forn o quan veiem que estiguin daurades .
Si no ens queden daurades com nosaltres volem les podem gratinar , peró amb molt de compte, ja que desseguida hi queden.

Despues doblamos la masa por cada lado y mojamos con un poco de agua el lado para que podamos sellarla bien. La cortamos en porcions pequeñas y la ponemos en una placa para el horno que previamente habremos untado con mantega. luego con un pincel las pintamos con el huevo y le ponemos por encima piñones o el granillo de almendra . Las ponemos al horno que previamente habremos calentado a 180 grados y con aire caliente unos 15-20 minutos, dependiendo del horno. o hasta que veamos que estan doraditas por encima.
Si nos nos quedan lo doradas que nos gustaria podemos gratinarlas un poquito pero con mucho cuidado, ya que se nos podrian quemar. 


Disculpeu peró ara veig que hem vaig descuidar de fer les fotos de les ultimes pases, quan torni a ferne, ja les fare .


Disculpad pero veo que no hice fotos de los ultimos pasos, en cuanto vuelva ha hacer las hare. 

Les ultimes que vaig fer van ser el dia d'anar a esperar el reis, que anava a sopar a casa uns amics i en vaig fer una bandeja, i com que el meu fill feia anys el dia del reis, varem fer-les servir per fer-li bufar les espelmes.


Esta foto es de las ultimas que hice para la vispera de reyes que fui a cenar a casa de unos amigos, y como mi hijo cumplia años el dia de reyes, aprovechamos y pusimos las velas en ellas. 

6 comentaris:

  1. Esta bé quima , aparentment mes sencill no pot ser, un altre cosa es posar-mi i que em surti be . roser

    ResponElimina
  2. que boooooooo!!!!!! ara per berenar no estaria malament agafar una jejej

    Petons

    ResponElimina
  3. Quina pinta!!!
    Suposo que ningú es pot negar a agafar un troç.

    Petons

    ResponElimina
  4. Hola Quima, quina il.lusió veure't per aquests móns d'internet, m'encantarà poder compartir receptes amb tu. Aquesta pasta de full té una pinta inmillorable.

    Petons
    Judith

    ResponElimina
  5. Hola Quima,
    T'he conegut pel blog de la Judith, La cuina de l'Estany. Veig que els de Banyoles abunden molt per aquí. Jo sóc de Vidreres (La Selva), bé, suposo que ja saps on és, jejejeje, també tinc un blog i compartir receptes. Ara faré una ullada al teu però de moment les pastetes de pasta de full ja m'agraden, o sigui que m'hi encantaré una mica per atrapar-ne unes quantes. Et convido a passar per la meva cuina, avui hi trobaràs una coca se Sant Joan boníssima, encara que si no t'afanyes potser ja haurà volat.
    Una forta abraçada

    ResponElimina
  6. Gracias por tu comentario¡¡¡¡
    Poco a poco empezamos todas y seguimos aprendiendo
    Un beso

    ResponElimina