En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimarts, 21 de juny del 2011

CANUTILLOS DE PASTA DE FULL AMB CREMA I MADUIXES

Aquestes prostres que us presento avui he de dir que son molt fàcils de fer, i més ràpides de menjar .....mare meva, sort que en vaig fer dues per cadasqú, ja que se les varem menjar amb un tre si no res. A més amb la crema ben fresqueta passen d'alló més bé. I aprofitant que les maduixes encara són molt bones n´hi vaig posar a dintre amb la crema. I he de dir que la combinació crema-maduixes "estaba de muerte" ....
Aquesta recepta la vaig veure al blog de la NEUS , i com que la pasta de full m'encanta no m'ho vaig pensar ni dues vegades i només vaig cambiar les franbuesas per les maduixes.
INGREDIENTS:
1 lamina de pasta de full, millor rectangular (la meva del LIdl) 
Maduixes, jo n'hi vaig posar una a cada tronquet , o sigui 9 
crema pastissera :
La recepta de la crema passtisera aqui
Primer fem la crema pastissera tal como s'explica a la recepta i un cop feta la posem a la nevera perque es refredi.
Despres ens hem de fer amb motllos en forma de tub, ni ha d'acer inoxidable; jo com que no en tenia vaig fabricarme'ls. Tenia els rotllos de cartro que van amb el paper film que tenem menys diametro i a més son de cartró més gruixut. Els vaig folrar amb paper d'alumini i llestos. També es pot fer agafan un objete roddo, posar.hi el paper d'alumini i despres enrllar.hi la pasta de full i treure el ojecte que ens ha servit de motllo, ens queda el paper alumini que ens aguanta la pasta de full.
Un cop tinguem els motlles preparats els  untem amb mantega, tallem a pasta de full a tires de 2,5 cms aprox. i les anem enrotllan al voltan del motllo,de forma que cada volta vagi una mica per sobre la volta anterior. Jo com que erem molt llatgs els motlles n'hi vaig posar dos en cada un . Els pintem amb ou i els posem al forn uns 200 º aire calent dalt i bai i els hi deixem fins que els veiem ben rossets.
Els traeim del forn i els deixem refredar una miqueta abans de treure els motlles. Els traiem amb compte de no trencar el canutillos, aguantem els canutillos amb una má i amb l'altre anem estirant el papet d'alumini, com que el teniem untat amb mantega surt força bé, si primer els desenganxem una mica dels costats. Els posem en una plata i el deixem refredar bé.
Jo els vaig omplir justament abans de posar-nos a dinar, aixi tant la crema com la pasta de full era ben freda.
Agafem una maegue pastissera i primer hi posem una mica de crema en uns costat; despres hiposem els trosset de maduixes i ho vaig acabar d'omplir amb crema. Hi vaig posar sucre glass per sobre i a menjar¡¡
 
Estaven bonissims, només us dire que no en varen quedar ni les engrunes 

11 comentaris:

  1. Qué ricos te han quedado, son un postre muy socorrido que es fácil de hacer pero esta riquísimo. besitos guapa...

    ResponElimina
  2. Però que apanyada ets!!!una bona idea per qui no te els d´alumini!!!unes postres boníssimes!!! bon dimarts guapi!!

    ResponElimina
  3. Ay qué ricos!. Los canutillos de crema siempre me han parecido un postre delicioso y te han quedao con una pinta buenísima.
    Besos

    ResponElimina
  4. ostres que bo, se'm fa la boca aigua, ara de bon mati me'n menjaria uns quants .
    roser
    El sotaescala

    ResponElimina
  5. han d'estar boníssims! t'han quedat molt bé. petonets

    ResponElimina
  6. Pasta de full i crema, una combinació favulosa. I amb aquesta presentació en canutillos, queda super vistós!

    ResponElimina
  7. Deliciiosos! I la crema ben fresqueta passa divinament. Qui ha dit que la crema és d´hivern?

    ResponElimina
  8. Qui es ganes de canutillos que tinc!!!!
    Petonets,
    Esther

    ResponElimina
  9. Els vaig veure a la Neus i ara els teus!...tinc unes ganes de probar de fer-los!...T'han quedat molt i molt ben fets Quima.A reveure.

    ResponElimina
  10. Molt bon recurs aquest que ens presentes per fer els motlles cassolans, hem semblen unes postres delicioses. Et copio la recepta i ja et diré. Petons,

    ResponElimina
  11. Molt bona idea! jo per fer-los vaig comprar-me els tubs! Si ho arribo a saber...Son bonissims!
    Petons

    ResponElimina