En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 4 de novembre del 2012

ROTLLOS DE PASTA DE FULL AMB MERMELADA DE TARONJA, POMA I AMETLLA

La pasta de full es ideal per quan no temps temps i vols fer alguna cosa dolça tant per picar com per postres. A la meva nevera sempre hi ha una làmina de pasta de full esperant si acabará en unes postres o en un sopar .............. Ja fa uns quants diumenges que no tenia res fet per postres ni temps per fer gaires filigranes, i vaig veure en el blog VISC A LA CUINA unes espiral amb pasta de full que hem varen cridar l'atenció . Jo les vaig modificar uan mica, ja que hem vaig adaptar als ingredients que tenia en aquell moment.


INGREDIETNS: 
1 làmina de pasta de full fresca (la meva del lidl)
1 poma
mermelada de taronja
granet d'ametlla
canyella, sucre moré
sucre glas
  • Primer pelem y triturem la poma.
  • Estenem la làmina de pasta de full i hi vaig posar una capa de mermelada de taronja.
  • A sobre hi vaig posar la poma triturada, i hi posem canyella al gust i sucre moré
  • Enrotllem la pasta de full i la tallem a rodelles . 
  • Les posem sobre paper del forn i per sobre hi posem el granet d'ametlla. Les posem a sobre la reixa del forn. 
  • Ho enfornem a 180 º dalt i bai i aire calent fins que veiem que estan rossetes. 
  • les traiem del forn i les empolsinem amb sucre glas per sobre .

9 comentaris:

  1. La pasta de full ens dona joc per a fer coses fàcils i boníssimes, com aquests rotllets dolcets! t'han quedat fantàstics!!!

    ResponElimina
  2. Unes espirals molt bones,dolces i temptadores.

    ResponElimina
  3. Quima aquest rotllos de pasta de full t'han quedat molt be i tenen de ser molt bons.

    ResponElimina
  4. Uns rotllets deliciosos!!! La pasta de full té moltes sortides i mooolt bones!!!

    ResponElimina
  5. Quin farcit més bo, Quima! La psata de full és tan versàtil!!! Bona proposta!

    ResponElimina
  6. La pasta de full es fantàstica tant en dolç com en salat...
    Jo la faig servir moltíssim!! Aquesta combinació, l'apunto...
    Petonets.

    ResponElimina
  7. Qué buena pinta tienen.........El hojaldre tanto dulce como salado es todo un éxito........Besosss

    http://angiazucarycanela.blospot.com

    ResponElimina
  8. HOla Quima !!
    hice ayer esta receta, quedaron buenísimos.
    No salieron tan redonditos como los tuyos sino más alargados,porque al cortar el rollo de pasta se me chafaba todo, pero estaban deliciosos.
    Gracias guapa
    Ptons

    ResponElimina
  9. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, no se por donde empezar ....

    ResponElimina