En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dijous, 6 de desembre de 2012

ESPIRALS I ULLERES DE PASTA DE FULL

Mare meva ..quants dies sense publicar res de nou ..........ja deuen haver caducats els bracets de l'ultima entrada ..................Vaig molt liada I no es que no cuini, però poca cosa nova he fet . Ultimament m'he dedicat més al patchwork i al Scrap, les altres dues meves pasions.
El que us proposo avui es molt sencill i tothom la fet mil vegades, però al menys canviaré d'entrada . A veure si ara amb les festes faig alguna cosa nova i recopilo receptes per poder posar al blog. Aquestes ulleres i llacets de pasta de full són ideals per acompanyar un café o per anar picant mentre la fem petar amb els amics o la familia
Necessitarem els següents ingredients:
2 làmines de pasta de full
sucre moré i sucre normal
A sobr eun silpar o paper del forn hi posem sucre, llavors hi posem la làmina de pasta de full al damunt i hi passem el rodet per sobre apretant una mica , perquè ens quedi el sucre enganxat a la pasta de full. Ara hi posem una altre capa de sucre a la part de sobre i repetim lóperació del rodet.
Comencem enrotllan la làmina per un costat fins a la meitat. Llavors comencem per l'altre meitat i l'enrotllem fins al centre. 
Quan ho tenim enrotllat ho tallem a rodelles de 1 cms i ho psem en una bandeja del forn. 
Ho enfonem a 180 º dalt i baix i aire calent i quan viem que ja estan rosetes ja les podem treure. 
 Per fer els llacets vaig tallar la làmina de pasta de full en 4 trossos I a sobre de cada un hi vaig posar sucre i vaig fer la mateiza operació que les ulleres
LLavors vaig posar una làmina sobre l'altre i amb un ganivet vaig tallar a tires d'un cm aproximadament. Agafen les 4 tires que ens han quedat Una sobre l'altre i les entregirem uan mica per la part del centre.
Les posem en una bandeja del forn i les enfonem a 180º dalt i baix i aire calent fins que estan rossets.

11 comentaris:

  1. m'encnaten! son un recurs fantastic i quedes genial! petons

    ResponElimina
  2. T'han quedat precisoses!
    M'encanta la pasta de full, en un moment tens unes postres delicioses.

    ResponElimina
  3. Quima, T'han quedat molt i molt be, es una de les cosses que costant de fer.

    ResponElimina
  4. Son unes postres que sempre triomfen !!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  5. Per picar i repicar sense parar!!!

    ResponElimina
  6. Que ricass,,,me encanta el hojaldre ...

    ResponElimina
  7. Unes pastetes molt bones, sempre s' ha de tenir pasta de full a la nevera.

    ResponElimina
  8. Molt fàcil però mai me n'he ensortit, fins hi tot em fa vergonya! Seguiré pas a pas la teva recepta, no hi ha secret. Espero que surtin bé! Demà mateix compra una làmina. Ja t'explicaré, jeje!
    Una abraçada, Quima, i gràcies pel comentari al blog, em fa molt feliç que hi passeu.

    ResponElimina
  9. Quima, unes pastetes bones bones y t'han quedat genials

    ResponElimina
  10. Buenos días Joaquina. Unas espirales y lazos o gafas de hojaldre estupendos, idéales para tomar con un cafetito. Una receta rápida y sencilla pero no por ello menos exquisita.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  11. Ideals per acompanyar, Joaquina, tu ho has dit!! Petons

    ResponElimina