En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 23 de març del 2013

PATATES AL FORN

Ja he comentat altres vegades que m'encanta el diumenges al matí buscar receptes per fer a l'hora de dinar, i aquest passat diumenge no va ser menys. Mirant blogs vaig veure en el blog de CHEZ SILVIA aquestes delicioses patates i hem van entrar per els ulls al instant. Així que vaig decidir que les faria per aperitiu, però no tenia portobelos i alhora de fer-les vaig comprobar que no tenia ni lima ni llimona. Així que les vaig tunejar una mica, i vam quedar molt bones. 
Unes patates per aperitiu una mica diferents i amb la ventatja de que al ser fetes al forn, pots fer alguna altre cosa mentre es van couent.
INGREDIENTS:
6 patates petites de pell fina
orenga, 
julibert
vi blanc
oli, sal i pebre 
pebre vermell
  • Rentem bé les patates i les tallem en 4 ó 6 talls amb la pela i tot . Les salpebrem.
  • Les posem en una plata que pugui anar al forn. 
  • Barregem bé l'oli, l'orenga,el julivert i el viblanc i hotirem per sobre les patates. 
  • Hi posem una mica de pebre vermell, dolç o picant al gust de cadasqú. 
  • Les posem al forn uns 40 ó 50 minuts i les anem remenant. 
  • Les servim calentes. 


13 comentaris:

  1. Quima, molt be aquestes patates al forn senzilles de fer i tenen de ser molt bones, recepta copiada.
    I demà que tingueu un bon dia de Rams i si potser amb un tortell ben gros.

    ResponElimina
  2. En taula no estarien molt de rato estes patates.
    Un abraç

    ResponElimina
  3. Boníssimes, per aperitiu o per guarnició. I a mi també m'encanten les receptes al forn ;)

    ResponElimina
  4. Que bones... com a acompanyament, apuntades queden.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  5. jo tot el que no sigui fregit li donc la benvinguda! m'encanten aquestes patates, ara només falta una bona salsa per sucar-les! petons

    ResponElimina
  6. Genial!! Com no dimen fins les tres ara mateix m'hi poso!

    ResponElimina
  7. Molt bones!! Jo també les vaig veure en algun lloc i me les vaig apuntar per fer-les.

    ResponElimina
  8. Fantàstiques! Un plat sa i nutritiu. Molt bona la combinació d´espècies.

    ResponElimina
  9. Quima la teva versió també m´agrada molt, son tan bones per aperitiu com per guarnició. Moltes gràcies!!! Petonets

    ResponElimina
  10. Una tapa boníssima!!! bona setmana i bona mona!

    ResponElimina
  11. Unas patatas deliciosas para aperitivo, y la tarta con fresas de tu siguiente entrada pone la guinda.
    Besos.

    ResponElimina
  12. Fan molt bona caras dema probare de ferles.

    ResponElimina