En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dijous, 5 de juny del 2014

PASTIS D'ANIVERSARI

Bona nit !! ja sé que estic molt desaperaguda últimament; però no se com fer-ho per allargar més les hores. Des de que treballo cada dia 8 hores fora de casa, ho noto molt amb el temps que hem quedava per mi , però tal i com està la feina ha de dir que tinc sort i no hem queixo, ja vindran temps amb més temps lliure. 
Avui o millor dir ahir,  es el dia del nostre aniversari de casament, i normalment si escau entre setmana no tenim costum de celebrar-ho , esperem el cap de setmana i solem anar a sopar amb el meu marit. Però aquest any ah set diferent, ahir la meva filla, hem deixa anar com si res; que avui venien a sopar ella i el seu germà per celebrar el nostre aniversari ................... hem va sorprendre una mica però el meu cap ja es va posar a maquinar que faria de postres ................ Bé després ja pensaria que faig per sopar............... així que buscant per internet vaig trobar una cheesecake de llimona que hem va agradar molt ................... cop d'ull a la nevera  i ........... voilà............. tenia tots els ingredients.............però no vaig comptar amb el factor sorpresa ............la tarrina de mascarpone estava oberta i s'havia quedat a la nevera .................. no cal que expliqui com estava ............ tampoc tenia philadelfia, així que amb el suc de llimona ja bullit i amb la gelatina tenia que buscar alguna recepta que portés llimona ............... dons vaig agafar el ingredients de la mousse de maduixes i vaig canviar-ho per llimona , però altre ensurt .............. acabava de menjar-me l'últim griego ....... altre cop d'ull a la nevera i el deus estaven de part meva .........tenia iogurt de llimona de LA FAJEDA ....... SALVDA !!! .  I va ser un encert .............ha triumfat . 

INGREDIENTS. 
2 iogurts de llimona de la fajeda
100 ml de suc de llimona
200 ml. de nata
3 fulles de gelatina
100 grs. de sucre
1 disc de 1 cm. de bescuiT
  • Posem les fulles de gelatina a hidratar amb aigua: 
  • en un cassó hi posem el suc de la llimona i el sucre I ho posem al foc. Quan arrenqui el bull hi afegim les fulles de gelatina escorregudes i remenem fins que es disolguin. 
  • Ho deixem atemperar una estona. Mentrestant muntem la nata i la guardem a la nevera. 
  • En un bol hi posem el dos iogurts i anem incorporant-hi la barreja de suc de llimona, sucre i gelatina. Un cop estigui ben barrejat hi afegim la nata montada i amb una espàtula ho barregem amb moviment suaus. 
  • Agafem un aro hi hi posem el disc de bescuit. a sobre hi aboquem la mousse hi ho deixem a la nevera. Millor un dia per l'altre. 
  • A l'endemà ho desenmotllem i ho decorem al gust. Jo hi he posat groselles que he trobat aquest matí al mercat i flors de pa d'angel. 
  • Tenia el punt gust de llimona i desprès de sopar passava molt bé: A casa ha agradat a tothom. 
No tinc cap fot del tall,m'ha passat per alt , estava massa ocupada obrint el regal que ens havien fet els nostres fills  ............... ni mes ni menys que dues entrades per anar a veure en BRYAN ADAMS , al festival de cap Roig.

7 comentaris:

  1. Muchas felicidades guapísima por ese aniversario y la tarta tiene una pinta fresca y muy rica...bstssss

    ResponElimina
  2. per mooolts anys més!!! un pastis ideal per la celebració! petons

    ResponElimina
  3. Per molts anys i felicitats pel pastís i pel regal!.

    ResponElimina
  4. Ha estat llegir-te i pensar que conec aquesta situació de pensar que tens una cosa al rebost i que s´ho hagin menjat les ratetes jajaja Vas surtir-te´n molt bé, el pastís és una passada!! Un petonet

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!!! un pastís excel·lent i boníssim!!

    ResponElimina
  6. Quima, Me encantan tus recetas y sugerencias. Excelente blog, felicitaciones!!

    Soy Cata tengo el blog: Recetas de Bizcochos los invito a conocerlo, ya que una rica Receta de Bizcocho, facil de hacer siempre es muy util.

    Espero te guste el blog de Recetas de Bizcochos, te parezca util y puedas recomendarlo a tus seguidores.

    Desde ya gracias.
    Saludos Cata

    ResponElimina
  7. Ostres...l'elaboració d'aquest pastís ha passat per tantes vicissituds prèvies que té un valor afegit...a més, al final, a sobre de bo t'ha quedat molt bonic...Feliç aniversari!

    ResponElimina