En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 18 de febrer del 2017

PATÉ DE SALMÓ FUMAT

Si us agraden els patés o sou dels que en un dinar o sopar us agraden els pica-pica, aquest paté es ideal per fer en qualsevol data. Jo el vaig fer per Nadal, però ja l'he tornat a fer,   ja que va agradar molt i  a més es molt fàcil de fer. 
La recepta la vaig veure en el blog WEBOSFRITOS


INGREDIENTS:  En va sortir el que veieu a la imatge. 
100 grs. de salmó fumat 
75 grs. de formatge per untar (philadelfia)
1 ceba tendra petita .
  • posem tots els ingredients en el vas de la batedora I els triturem fins que ens quedi una massa fina. 
  • Més simple , impossible i el gust boníssim. 
  • Vaig servir-lo acompanyat d'unes torrades de la marca La gavilla  amb olives negres que tenen una textura ideal per a patés. 

2 comentaris:

  1. A casa, agraden molt el patés.
    Aquest, fa molt bona pinta.

    ResponElimina
  2. M' encanta el salmó, segur que provo de fer-lo doncsa més veig que és ben facilet de fer.

    ResponElimina