En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 10 d’abril del 2011

PASTIS TRES XOCOLATES

Aquesta recepta me la varen donar fa pocs dies; i la setmana pasada el vaig fer, però no l'habia tingut temps de publicar-la. Si us agrada la xocolata probeu-lo, però he de dir que amb aquestes quantitas surt un pastis força gran,  aixi que us aconselleria que el feu un dia que sigueu una colla de gent a dinar, o simplement reduint a la meitat els ingredients. També he de dir que al cap de 5 dies estaba igual de bó.
 INGREDIENTS:
1 paquet de galetes maria
60 grs. de mantega
1 rajola de xocolata Nestle postres negra
2 rajoles de xocolata amb llet nestle DOLCA (paper vermell)
3 rajoles de xocolata blanca Milkibar
3 brics de nata liquida
3 sobres de cuajada royal
600 ml. de llet.
Pimer de tot vaig forrar el fons d un motllo rodo del que es desmunten.
Triturem les galetes i les barregem amb la mantega i 3 cullarades de llet per fer la base.
Ara prepararem la xocolata negra:
Posem el bric de nata més 200 ml. de llet i la rajola de xocolata negra en un cassó i ho posem al foc, ho remenent i quan la xocolata esta desfeta i afegim el sobre de la cuallada i ho remenem durant 4 ó 5 minuts.
Ho aboquem amb compta sobre la base de les galetes i ho posem a la nevera.
Ara anem per preparar la  xocolata blanca, seguint el mateix proces. El temps que tardem en preparar la xocolata, es suficient perquè la que tenim a la nevera ja ens hagi cuallat una mica per poder-hi tirar l'altre xocolata per sobre sense que es barregin.
Quan hi tirem l'altre xocolata per sobre l'unic que hem de tenir en compte es de posar sota el raig de la xocolata una espatula o un culleró tombat al reves, perquè així al caure no ens faci forat en la xocolata de sota.
Ho tornem posar a la nevera i anem per prepara la barreja de xocolata amb llet. Seguim el mateix proces i jo hi vaig posar unes boletes de xocolata per decorarlo.
Ho posem a la navera i millor d'un dia per l'altre. He de dir que jo ho vaig fer a la tarda i al vespre a l'hora de sopar ja era ben cuallat i fer I es va desenmotllar perfectament, però a la xocolata li faltaba ser més freda, en canvi al dia seguent era molt més bó.
Espero que us hagi agrat i com veieu es ben sencill de fer i de tant en tan va bé fer alguna cosa que no tingui que anar al forn.

11 comentaris:

  1. Mare meva Quima, aixó és brutal! Quina bona cara que fa aquest pastís. Segur que estarà deliciós.
    Petonets maca,
    Esther
    http://comosiempremadreando.blogspot.com

    ResponElimina
  2. te molt bona presència.....jo la he fet alguna vegada... i mira que soc "xocolatera".. pero no m'acaba de fer el pes.. la trobo massa dolça. però els meus fills si que els encanta..

    petonets

    carmen

    ResponElimina
  3. ostres Quima , crec que m'esborrare de seguir aquest teu blog de cuina, no pot ser aixo, tant de pastis i coses bones, caray que pateixo molt, continuament em fas venir salibera. roser

    ResponElimina
  4. Caram Quima, quina bomba!!! La decoració amb les boletes de xocolata m'hi ha agradat!

    ResponElimina
  5. Aquest pastís és un clàssic que no falla mai, ideal per a llaminers de veritat. T'ha quedat sensacional!

    ResponElimina
  6. M'encanta Quima, jo que sóc super fan de la xocolata l'hauré de provar aviat!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  7. Madre mia y yo sin poderlo probar ,,,,,que buenooooooooooo

    ResponElimina
  8. Que buena queda y que rápida se hace, aunque aún es mas rápida de comerla pues gusta a todos mucho.
    Saludos

    ResponElimina
  9. Menuda pinta tiene!! que pena que engorde tanto!

    ResponElimina
  10. L'altre dia una amiga em va portar un pastis igualet al teu, i la veritat estava boníssim.
    Una abraçada,

    ResponElimina