En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 7 d’abril del 2013

GALTES DE PORC AL FORN AMB PATATES I CEBETES

 Despres de tortells; bunyols mones, avui canviarem una mica i un porto un recepta salada.

He de reconeixer que hem vaig acostumant a fer els rostits al forn, ja que això hem permet fer altres coses mentre lentament es va rostint. Així que avui al matí tenia unes galtes de porc per fer I enlloc de rostir-les a la cassola com faig normament les he fet al forn i mentres jo m'he dedicat a prepara massa per pizza . 
INGREDIENTS:
1 galta de porc per persona
patates i cebetes petites per guarnició
1 tomata
1 cabessa d'all entera
sal, pebre, vi blanc, un brot de romaní. 
  • Primer salpebrem les galtes i els hi fem una tall en forma de creu, així es couran millor. 
  • En una cassola a foc viu rossegem les galtes pels dos costats, un cop rossejades les posem en una plata per anar al forn. 
  • Hi posem un vas de vi blanc per sobre, hi posem la tomata, la cabessa d'all , el brot de romani hi ho posem al forn que tindrem escalfat a 200 º. 
  • Anem girant les galtes, perque s'ens vagin fent dels dos costat, i si queden mol reseques hi poden afegir una mica de brou.
  • Pelem les patates i les cebes i a la mateixa cassola on hem rosejat les galtes, les fem rossejar una miqueta, 
  • Quan faltin uns 25-30 minuts les posem a la plata del forn juntament amb les galtes i allà s'acabarna de coure i ens agafaran un gust molt bó.
  • ho emplatem i ja tenim el plat llest per menjar.

19 comentaris:

  1. Quin goig de plat!!! Aquestes galtes han d'estar delicioses!!! Felicitats Quima!!!

    ResponElimina
  2. al meu home li encanten les galtes de porc, jo no he menjat ni preparat mai, li fa la seva mare jeje

    petons

    ResponElimina
  3. Quima, quin goig que fa aquest plat amb aquesta galta de porc, les patates, tomate i la cabessa d'all.

    ResponElimina
  4. m'encanten les galtes, ummmmm, tenen molt bona pinta

    ResponElimina
  5. Mare meva quin plat més bo! m'agrada molt Quima.
    Petons, Sandra.

    ResponElimina
  6. Avui només et passo a saludar. Les galtes i jo no som amics!!`petoents

    ResponElimina
  7. Tienen una pinta estupenda,y las patatas también, es verdad que es muy cómodo hacer la comida al horno porque te da tiempo a hacer otras cosas pero no por ello la hace menos apetitosa.
    Besos
    Miguel
    lareposteriademiguel.com

    ResponElimina
  8. Jo no sóc ni de galtes ni de peus pero les patates fan molt bona fila.

    ResponElimina
  9. Ja m'has tornat a fer venir gana, i mira que he ben sopat!

    ResponElimina
  10. Te ha quedado un plato estupendo, seguro que estaba riquísimo..........Besitos

    http://angiazucarycanela.blospot.com

    ResponElimina
  11. Jo també les faig normalment a la cassola i tinc pendent provar-les així al forn, que mentrestant tens temps per fer altres coses. T'han quedat perfectes!

    ResponElimina
  12. Que pinta!!!! me encantan las galtas es un plato muy rico.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  13. Fa molt de temps que no en faig, són molt bones, i com les has fet tu han de quedar molt tendres.

    ResponElimina
  14. Qué buena pinta tiene Quima!
    yo también hace tiempo que no las hago, eso hay que remediarlo, jajaj

    Ptons

    ResponElimina
  15. Moltes felicitats!! T'he atorgat un dels premis Best Blog!! (Xicuina)

    ResponElimina
  16. Jo trobo que es més còmode fer´les a la cassola,ja que quan hi has tirat el vi i l´aigüa o brou,les pots deixar que vagin coent.Al forn tens d´anar vigilant que no es resequin.De totes maneres es un plat exquisit.(Bé per els que ens agraden les galtes)

    ResponElimina
  17. avui ho fare aveure que tal queda ! espero que no sem resequin
    quant temps de forn necesiten les galtes un cop rostides ala caçola?

    o tambe es pot fer ala caçola directamanet aixins t'assegures que no es resequin?

    ResponElimina
  18. Hola Carkta: Jo quan faig algo al Forn siguin galtes,vedella xai etc. ho poso sempre amb el forn calent ,hi desprès ho vaig vigilant i amb un ganivet punxo hi amb això ja saps quan està cuit.

    ResponElimina