En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 6 de gener del 2013

TORTELL DE REIS

 Be el dia de Reis ja ha arribat i no podia faltar el tortell de reis . Per no arriscar-me he fet el mateix de l'any passat i la veritat es que ha quedat bonissim . Molt i molt esponjòs i tothom a la taula m'ha dit que era molt millor que els de compra.
El que no hi acabo de trobar el truquillo es a fer-lo ben rodonet. Aixi que el proper any el que faré serà o bé fer la mitad de la massa o fer-ne dos , ja que un de sol queda massa ampla.

Ha llevat tan que quasi no es veien les fruites i el massapà ha quedat a un costat. Aixi que espero el proper any millorar en presentació.
I com que el dia d'avui es el cumple del meu fill , dons he volgut vestir la taula per l'ocasió . Sencilla però quedaba arreglada. 
 La bola de porexpan del centre es aquesta,  esta feta amb la técnica del patch sense agulles.

I aqui tenim el detall que vaig fer aprofitan diverses robes amb motius de nadal i que donaven el toc nadalenc a la taula.
A la propera entrada us ensenyaré el pastis que li he fet al meu fill .

16 comentaris:

  1. Quima, que maco tot. El tortell és espectacular, grandiós!!! I la taula de festa, m'agrada molt. El centre és molt i molt maco, em sembla que no te l'havia vist. Ets una artísta!
    Feliç semana, guapa, que aquesta ja la tenim sencera. Uf!
    Petonets!

    ResponElimina
  2. Molt maca la taula els adornos dels tovallons son molt bonics i no diem del tortell !!
    Petons

    ResponElimina
  3. Quima, aquets tortell de reis un 10 t'ha quedat molt i molt be el color perfecta i te de ser molt i molt esponjós, el truquillo de fer-lo rodo-net es perfecta.
    Felicitats!!!

    ResponElimina
  4. Quima quina pinta més fantàstica que té i encara que el massapà no t'hagi quedat al mig segur que tenia un gust genial.
    Bon any Quima!
    Espero que ens continuem fent companyia als blocs com fins ara
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Té molt bona pinta Quima, tant el tortell com el patchwork. Estàs feta una artista! Si en fas 2 l'any que ve, me'n guardaràs un per a mi? :-)Que tingues molt bon any 2013! Marta

    ResponElimina
  6. T'ha quedat un tortell perfecte, de veritat! No cal millorar res!
    I la taula preciosa ;)

    ResponElimina
  7. Un tortell xulíssim i una taula molt maca. Felicitats al teu fill...
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Quin tortell més maco t'ha quedat!!! i quin goig de taula!!! petons

    ResponElimina
  9. M' encanten les manualitats...M'han agradat molt els estovallers...I del tortell que puc dir-te.Es veu preciós! Tantes manies que tenim i després se'l cruspeixen...Per cert i, el pastís de crema catalana?

    ResponElimina
  10. Ohh Quima el tortell t'ha quedat molt bé, però el que més m'ha agradat són aquestes manualitats, la bola espelmatoria m'ha encantat!!!
    Felicitats al teu fill hi ha tu per la part que et toca!

    ResponElimina
  11. Quin munt de gent nascuda el dia de Reis, per molts anys al teu fill!
    I el tortell té una pinta espctacular!
    Petonets
    Sandra

    PD: xulíssims els centre i els detallets!

    ResponElimina
  12. El roscón de Reyes tiene una pinta riquísima y los adornos de tela me han encantado son adornos hechos con muy buen gusto.
    Saludos

    ResponElimina
  13. Feliz año guapa, qué mesa más bien preparada y qué roscón más grande y esponjoso, seguro que gustó a todos...besitosss

    ResponElimina
  14. Hola! Jo vaig fer servir la recepta de tortell de massapà del Ramon de Que hi ha de postres, sense massapà, però vaig fer la meitat de quantitat. I en van sortir uns tortells que eren per vuit persones perfectament. Realment, si haguès possat la dosis sensera, al pujar s´hauria desbordat de la safata del forn.
    Però el teu tambè tenia bona pinta, i segur que no en va quedar gens!!

    ResponElimina