En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

divendres, 15 de febrer del 2013

MENESTRA DE VERDURES O MINESTRA DE VERDURES

Aquest mes a MEMORIES D'UNA CUINERA ens proposen cuinar MINESTRA. He de dir que hem va fer  gràcia el nom, ja que no sabia com es deia en català.
Així que aquest més no he volgut deixar passar l'ocasió i aqui teniu la meva proposta .
INGREDIENTS:
1 carbassó
2 patates
4 pastenagues
mongeta verda
1 porro
4 all tendres
pebre vermell dolç
1 mica de farina
sal , pebre i oli d'oliva
1 ou dur (opcional) 
  • Pelem i tallem les verdures a daus ........més gran que si fessim ensaladilla. 
  • Posem aigua , sal i un rajolí d'oli en una olla i quan arrenca el bull hi posem primer la pastenaga i la mongeta verda , al cap de 5 minuts i afegim les patates i el carbassó, i ho deixem bullir una estoneta més (això dependrà de si ens agrada més o menys cuita, encara que millor que no ens quedi massa cuita)
  • en una paella hi posem el porro I els all tendres i els enrossim una mica, hi afegim una cullaradeta de farina hi afegim una mica del caldo de bullir les verdures. Ens ha de quedar un brou una mica espès. També hi afegim pebre vermell al gust . 
  • Hi posem la minestra i amb compte ho barregem bé. 
  • Ho emplatem i per decorar hi podem posar un ou dur o el que ens agradi.


 NOTA: Guardeu sempre el caldo de coure les verdures, al vespre tindreu un brou a punt per fer una bona sopa o escudella.
Amb aquesta recepte participo a MEMORIES D'UNA CUINERA




15 comentaris:

  1. Boníssima, la minestra. I és tan sana... oi? Petons i bon cap de setmana, Quima.

    ResponElimina
  2. Boníssima proposta Quima! a mi tots els plats de verdures m'encanten, esn posarem les botes amb el memmòries d'aquest mes. Marta

    ResponElimina
  3. bonissima t'ha quedat!! com m'agrdaa un bon plat de verdures!! i si a més té ou, ja el fa un sopar complet! petons

    ResponElimina
  4. Boníssima Quima!!! has convinats unes verdures que m´encanten. Aquest cap de setmana prepararé la meva proposta pel repte, jo també. Petons,

    ResponElimina
  5. UN plat complet molt bo i molt sa!

    ResponElimina
  6. Jo en menjo cada setmana però no la faig caldosa...M´encanta.

    ResponElimina

  7. Buenas noches Quima. Que rica sana y apetitosa menestra que nos has preparado, tiene una pinta muy rica con esos huevos cocidos. La presentación te ha quedado de lujo en ese plato que has utilizado. Muchas gracias por la felicitación que me has dejado en el blog, te lo agradezco mucho.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  8. Hola Quima!
    Portava ja dies sense venir a veure't, i arribo i em trobo aquest plat, que a més de venir molt bé amb el fred que fa, ha d'estar d'alló més bo. Les estovalles de les floretes vermelles m'han agradat molt també!
    Petons maca!

    ResponElimina
  9. Un plat molt complert, perfecte per un plat únic al sopar.
    Moltes gràcies per participar.

    ResponElimina
  10. Mmm que bona, la menestra sempre a sigut un dels meus plats preferits!!

    ResponElimina
  11. l'ou li queda impressionant Quima. Moltíssimes gràcies per participar. Petonets

    ResponElimina
  12. Cuanto tiempo sin comer menestra tuve unos años que la hacia todas las semanas y creo que la aburrimos, tendre que volverla a prepararla pues mira que es sano y rico este plato.
    Saludos

    ResponElimina