En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimarts, 23 d’abril del 2013

PATATES I CARBASSO AL FORN AMB SALSA BRAVA

Ja he dit moltes vegades que els diumenges m'encanta fer coses per picar. No m'importa pasar-me el matí a la cuina i anar fent tranquilament. Un dels meus blogs d'inspiració per trobar coses noves de picoteo es el blog de CHEZ SILVIA, i aqui teniu la meva versio de les seves PATATAS BRAVAS CHEZ.
Força diferents , sobretot si comparem les fotos d'una recepta o l'altre , peró als de casa meva els hi han agradat molt. 
INGREDIENTS: 
2 patates
1/carbassó
oli d'oliva
1 gra d'all
1 brot de romaní
sal i pebre
salsa brava ( la meva comprada a la Sirena)
  • Escalfem l' oli  en una paella juntament amb el gra d'all i el romaní, vigilant de que no es cremi. 
  • Rentem les patate si el carbassó i les tallem ben fines amb la mandolina. 
  • Les salpebrem una mica. 
  • Agafem un motlle, jo he fet servir un de fer madalenes o bé flaneres també va bé, i el pintem amb l'oli . 
  • Hi posem una rodella de patata i una de carbassó i anem fent capes. Anem pintant amb l'oli les rodellas. 
  • Ho posem al forn que tindrem calent a 180º i les hi deixem fins que al punxar-les les trobem toves. Jo com que er auna mica tard hi he posat el tubo hi en 30 minuts han estat fetes. 
  • Les sevim acompañades de Salsa brava , o la que més ens agradi. 

10 comentaris:

  1. Quina presentació més maca!!! I que bo...! Fa salivera i tot i mira que és tard!! hehehe :P

    Un petonet!

    ResponElimina
  2. Quima, una recepta molt senzilla de fer, ràpida, bé de preu i boníssima.

    ResponElimina
  3. És una tapa estupenda! ideal per sorprendre els convidats!

    ResponElimina
  4. De luxe!!! Quina presència!!! I amb els ingredients que porta ha de ser més que bona!!!

    ResponElimina
  5. Qué bien presentado este milhojas de calabacín y patatas, la salsa muy rica también...besitos y buen finde

    ResponElimina
  6. Hola Quima!
    T'acabo de concedir el premi Best Blog, que el gaudeixis!
    http://quinbloc.blogspot.com.es/2013/04/premi-best-blog.htm

    Mercè.

    ResponElimina
  7. Una tapeta d'aquelles de quedar bé, la presència del carbassó m'hi agrada molt!

    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  8. Una torre de patates i carbasso estupenda!!! un picoteix ben sa!!! m´encanta. Petons,

    ResponElimina
  9. queda muy bien también esta combinación y va muy bien comerlo solo o como acompañamiento de carne o pescado.
    peto

    ResponElimina
  10. Ole tu!!! aquesta versió també m´agrada molt, ja veus que és poden fer moltissimes maneres. M´en alegro que t´hagin agradat!!! Petonets maca!

    ResponElimina