En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

divendres, 5 de setembre del 2014

PASTIS MOUSSE DE LLIMONA AMB MADUIXES

Els sopars a l'estiu amb el veïns de l'escala s'ha convertit en una tradició cada any. A principis d'estiu en vam fer un, ja que teniem carn que ens havia sobrat de la calçotada i això va ser l'excusa perfecta per reunir-nos un altre vespre al terrat de l'edifici. Com cada sopar vaig fer unes postres i aquest pastis de mousse de llimona va ser molt refrescant per acabar el sopar.

 El pastís es el mateix que vaig fer pel nostre aniversari de casament, però hi vaig canviar la decoració, vaig fer-la una mica més informal i el contrast del blanc amb les maduixes quedaba molt bé.
La recepta del pastís la trobareu AQUI
Com que aquest sopar sempre s'allarguen fins a la matinada, vaig preparar també aquestes broxetes de fruita per anar picant.
Encara que no només hi havia aquestes de postres ......al final cada veïna fa alguna cosa i acabem amb un munt de postres

8 comentaris:

  1. Tot té molt bona pinta, però aquest pastís que ens portes tu sembla deliciós!! La textura a més es veu molt lleugera i suau, m'encanta!

    Un petonet guapa!

    ResponElimina
  2. Aquests pastissos refrescants a l'estiu sempre tenen molt èxit.
    Ja he vist que has gaudit d'unes grans vacances! :)

    ResponElimina
  3. Quin goig d'escala, i de sopar!!! Això de fer barri és genial!

    ResponElimina
  4. Asi da gusto asistir a la cena con este final feliz de la cena.
    Ya veo que has tenido unas buenas y desestresantes vacaciones. bien¡¡
    Bon cap de setmana
    peto

    ResponElimina
  5. Tens molta sort de mantenir tant bona relació amb els veïns...quina taula! la mousse de llimona va bé per fer baixar però vols dir que amb tantes postres ho vàreu aconseguir?

    ResponElimina
  6. Un pastís preciós i si a més es lleuger encara millor, oi? M'encanta!

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  7. Hola Quima!! ja veig que has passat un estiu molt gastronomic i en un lloc espectacular... M´alegra!!!! i aquest pastis mousse m´el copio que fa molt bona pinta... petons,

    ResponElimina