En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 20 d’abril del 2011

BRUNYOLS DE SETMANA SANTA

Ja estem a dimecres Sant I toca fer brunyols, jo n'he fet avui però no tans com l'any passat, ja que no coincidim amb el horaris amb el meu ajudant. Així que avui he amassat dos kilos de farina i demà o divendres en faré dos kilos més.

Con sabeu  l'altre dia vaig posar la recepte però no tenia fotos del proces, així que avui si que n´hi fet. Si voleu la recepta la trobareu aqui.
Aqui tenim la pasta acabada d'amasar i ja posada al cubell on l'he deixada perquè llevés
L'he tapat amb un drap de cuina i l'he posada a dintre el forn de la cuina i al cap de tres horetes aquets era el seu aspecte
Si un hi fixeu habia pujat fins a dalt de tot del cubell.  He posat un paper de cuina sobre el marbre i he anat fent els brunyols a porcions petites, i les he deicat una estoneta perque tornessin a llevar, mentres llevaven els he tapat amb un drap perque no els hi toqueis l'aire
I aqui ja tenim els primers couent-se
La meva pinche de cuina ensucrant-los .
mireu quina piramide tan bonica que ha fet
He de reconeixer que han quedat molt flonjos i tovets i no està bé que ho digui jo mateixa, però estan bonissims ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Ah i no penseu que nomès han sortit aquests ........noooooooooo............ en duen haber sortit com 5 plates com aquesta o més.
En fin si passeu per banyoles i hem veniu a fer una visita us invitare a uns quants brunyols, acompanyats d'una bona ratafia o moscatell.
BONA SETMANA SANTA ¡¡¡¡¡¡

7 comentaris:

  1. Quina bona pinta!!!!
    un petó i bones festes.
    Helena

    ResponElimina
  2. Que bons, i ben ensugradets... a la meva familia encara els fa la mare, i com n´he fa per tot un regimen de moment la deixo fer, fins que hem passi el relleu. Molt bona recepta. petons.

    ResponElimina
  3. OSTRES, OSTRES, OSTRES, CASUM DENA I NO RENEGO MES PERQUE EM FA VERGONYA. s'em fa la boca aigua. Els meus sogres no han dit res, i no se si en faran o no !!! el meu mal es que amb tot lu dolç no tinc mida , no puc parar de menjar fins que s'acaben, per aixo no en faig, aixis no en menjo tans, pero em fas enveja. roser

    ResponElimina
  4. Ummm se ven estupendossss. besitos y felices vacaciones...

    ResponElimina
  5. Caram, a casa teva si que es respira setmana santa! Quina piramide més espectacular! En deus tenir per tot el veïnat, no? Que bons!!!
    Feliç Semana Santa!

    ResponElimina
  6. Qué buena pinta por Diosssssss !!!
    Gracias por compartirlos guapa, estos días probaré a hacerlos.
    Ptons.

    ResponElimina
  7. Hola Quima
    Aquest bunyols tenen molta presencia, ja en fan cara d’estar molt bons
    Bona cuina

    ResponElimina