En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dijous, 26 de juliol del 2012

PASTIS DE CARBASSÓ

Seguint la recepta del pastis d'escalivada he fet aquest de carbassó . Ideal tan per mejar fred con calent.
El procés es exactament el mateix, simplement he cambiat el pebrot, l'alberguinia i la ceba excalivada per 2 carbassons i una ceba gran. La resta dels ingredients els mateixos
  • Per fer aquest pastís tallarem la ceba petitona I el carbassó i ho posarem a una paella a rossejar. 
  • Quan estigui ben rosset ho pasem pel minipimer I ja podem seguir igual que el pastis d'escaliva la recepta la trobareu aqui
  • Un cop el pastis ha estat fred,l'he decorar amb rodelles de carbassó fetes a la planxa.
Disculpeu les fotografies no varen quedar massa bé; ja que quan vaig tenir el pastís fet no tenia càmera i les vaig haver de fer amb el mòbil

6 comentaris:

  1. Aquests pastissos m'agraden moltíssim, i van bé freds i calents, com dius. El carbassó potser n'és el rei, oi? Molt ben decorat, amb les rodanxes... petons!

    ResponElimina
  2. un encert Quima! ideal per quan tornem de la platja. petonets

    ResponElimina
  3. Un pastís fred és ideal per combatre la calor i, sobretot, quan no saps que fer per sopar. El carbassó m´encanta. Bones vacances!

    ResponElimina
  4. Un pastel ideal para estos dias de calor........Muy bueno con calabacines.......Las fotos te ha pasado como a mi que no tenia cámara y he tenido que hacerla con el móvil............ Besos :D

    http://angiazucarycanela.blospot.com

    ResponElimina
  5. m'encanten els pastissos freds de verdures. De fet avui he de dur per sopar alguna recepta per compartir, i aquesta m'està agradant força per endur-me-la....m'ho pensare avui!! petons

    ResponElimina
  6. Hola Quima, m'agrada molt. Tinc un parell de carbassons, a veure si m'animo a fer-lo.

    ResponElimina