En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

divendres, 8 de novembre de 2013

PASTISSETS DE FORMATGE AMB MELMELADA DE FRUITS DEL BOSC

El diumenge al matí estava mirant blogs de cuina I en el blog CAÑA DE AZUCAR vaig veure aquest pastis de formatge fet amb quesitos. hem va cridar l'atenció i com que tenia quesitos a la nevera vaig posar-me mans a la feina. 
A casa meva no son gaire fans dels pastissos de fortmatge, per aixó vaig reduir la quantitat, ja que hem veia menjant el pastís jo sola, i per fer-lo més atractiu vaig fer-ne pastissets. I va ser tot un encert, ja que un pastisset a tots els va fer gracia  provar-lo, i va passar l'aprovat.  
INGREDIENTS:
2 ous
1 iogurt natural
2 c/s de sucre
3 formatgets (quesitos)
1 c/s de maicena
Melmelada fruits del bosc, en el meu cas.
  • Posa tots el ingredients en el vas de la batedora i barrejar bé. 
  • Posa la barreja, en un motlle O bé en motlles individuals, previament untats amb mantega. 
  • Posar-ho al forn; que previament haurem escalfat a 180 º uns 15 minuts si es en motlles individuals. 
  • un cop ho veiem daurat la traiem del forn i un cop freds els desenmotllem , hi posem una mica de melmelada per sobre i ja estan a punt per menjar. 
Com podeu comprovar unes postres ben fàcils de fer i ben bones. 


10 comentaris:

  1. Qué bo!! Una recepta fàcil i segur que deliciosa, crec que no es pot demanar més. La copio :) Un petonet

    ResponElimina
  2. Divina i fàcil...no es pot demanar res més...la provaré amb els pròxims "quesitos" que li compri a la meva filla petita, que n'és una menjadora compulsiva! Petons!

    ResponElimina
  3. Vaya pintaza tienen son fantàsticos.besos

    ResponElimina
  4. Ostres, doncs a casa som fans dels pastissos de formatge, així que anoto la recepta a pendents.
    I amb la melmelada ha de quedar boníssim!

    ResponElimina
  5. Que buenos debian de estar y son fácilicos de preparar ,,,los dejo en pendientes ...

    ResponElimina
  6. Las tartas de queso me encantan y con quesitos hago varias pero en frío, la tuya al horno así presentada en moldecitos se ve riquísima, me llevo tu receta sin dudarlo, besitos guapa

    ResponElimina
  7. M´encanta el teu blog de cuina Quima i sempre el segueixo ets una artista i m´agrada molt gràcies per compartir , petonets .

    ResponElimina
  8. Quins pastissets tan macos!! Es mengen sols!!! M'encanten els pastissos de formatge i aquests són originals i fàcils!!

    ResponElimina