En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dijous, 17 d’abril del 2014

BUNYOLS 2014

 Arriba setmana Santa i  amb ella el temps de fer bunyols ó "brunyols", com dienm a la provincia de Girona.
No us posaré la recepta ja que es la mateixa que faig cada any. Jo els vaig fer ahir ja que per questio de temps  m'anava millor. Mal està que ho digui jo , però han quedat bonissims.
Demà en aré una altre tanda, ja que tinc un dinar de veisn i haig de portar psotres, així que que millor que uns postres tipiques d'aquest dies.
La massa despres d'haver llevat
Preparats per anar a la fregidora

5 comentaris:

  1. Realment t'han quedat espectaculars..una bona brunyolada!!!! I dels tradicionals...! Bona Pasqua Quima!

    ResponElimina
  2. Boníssims Quima!!
    Que original donar la forma abans de coure, no ho he fet mai!

    ResponElimina
  3. Quima qué ricos se ven....me llevo unos cuantos ejej...que pases una feliz Semana Santa guapa, bsts

    ResponElimina
  4. Que bons !!!!!
    Avui jo també els he fet.
    Bona Pasqua!"!!!!!!

    ResponElimina