En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 11 de maig de 2011

AMANIDA

Amanida, simplement amanida o si voleu digueu.li variada: La veritat es que ara que ja comença a fer més caloreta venen de gust les amanides. A mi m'entusiasmen, si fos per mi jo amb una amanida y alguna coseta més seria el meu sopar cada dia.
Aquesta la vaig fer per sopar i hi vaig posar:
Enciam en aques cas del llarg
Tomaquets cherry
Palets de cranc
Cogombrets 
olives
Fhiladelfia ensaladas
Alvocat
nous
Tallem tots el ingredients i els posem en una plata , hi posem sal , la amanim generosament i ja tenim l'amanida llesta. 
Jo preparo una barreja de: 
oli d'oliva
Vinagre de mòdena
mel
orenga trinchat ( d'aquest sec qe venen en potets)
1 cullaradeta de olivada. 
Barreguem bé tots els ingredientes i  ho tirem per sobre  de  l'amanida.
Les quantitas les poso a ull, normalment en faig força quantitat i la deixo en el vas barrejador i així ja la tinc preparada per altres vegades.
Espero que us hagui agradat
BON PROFIT ¡¡¡¡¡¡¡¡

8 comentaris:

  1. Jo la menjo encantada de la vida, de fet gaire bñé cada dia en mengen així que agraixo les noves idees.
    Petonets,
    Esther

    ResponElimina
  2. Hola, a mi me encantan las ensaladas así que esta que tiene tan buena pinta me la apunto para hacerla.Un saludo

    ResponElimina
  3. Quima coincideixo amb tu al 100%.Sóc una fan de les amanides...Ahir per ex: em vaig fer un platàs aper sopar. Per tant, aquesta recepta l´agafo com a idea.

    ResponElimina
  4. qué rica ensalada Quima, fresquita y deliciosa. Un gusto con el calor que hace.
    Besos

    ResponElimina
  5. Una amanida gustosa amb una pila d'ingredients. També és el meu sopar preferit de cada dia ;)

    ResponElimina
  6. Ara que estic pensant que fer per sopar, me la menjaria molt de gust aquesta amanaida!
    Petons

    ResponElimina
  7. Aquesta amanida a casa triomfa segur!

    ResponElimina
  8. Uy Quima qué antojada me he quedado de esta ensalada, qué buena cara que tiene.
    Besos

    ResponElimina