En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 22 de maig del 2011

CONILL ROSTIT AMB MUSCLOS

Aquesta recepta l'he rescatada del baul dels records. Ni m'enrecordaba dels anys que no l'habia feta. Sino recordo malament m'he la va donar la meva cunyada, però no se d'on la va treure , aixi que jo us l'explico tal i com la faig.
INGREDIENTES:
1 conill
1 kgs. de musclos
2 cebes
2 tomates
1 got de vi blanc o brou
3 grans d'all
sal, pebra, oli ,  
En una olla hi posem el musclos nets i els obrim al vapor, els reservem. 
Salpebrem el conill i el rosegem en una cassola a foc viu, que ens quedi ben roset per les dues bandes. Quan el tenim roset el posem a la mateixa cassola I hi afegim les dues cebes tallades en cuatre trossos i les dues tomates enteres, i també hi afegim un got de vi blanc o una mica de brou, i el deixam que es vagi couent . Si ens quedes molt eixut hi podem afegir una miqueta d'aigua o de brou. Quan està ja cuit hi posem el musclos que previament hi haurem tret la clova que no te res. 
El podem preparar el dia abans, encara es millor. Jo el vaig preparar ahir i avui al mati he fet una allioli negat i quan ja el tenia calent, just quan li faltaben dos minuts per treure-lo del foc li he tirat per sobre. 
Aqui teniu una recepta ben sencilla i diferent de fer el conill. 
BON PROFIT I ESPERO QUE US HAGI AGRADAT.

8 comentaris:

  1. Quina combinació més novedosa, conill i musclos, no deixa de ser un mar i muntanya,m´agraden els dos ingredients. petons,

    ResponElimina
  2. Ostres Quima, aquest mar i montanya no l'he provat mai!! Però amb els ingredients que porta ha de ser bo per força. ;)
    Petons!

    ResponElimina
  3. Si que es original!!!mai l´había vist ha de ser molt bona!!!petons

    ResponElimina
  4. Mira que no me va mucho el conejo pero este se ve muy rico ejej. besitos y feliz semana...

    ResponElimina
  5. No he tastat mai aquesta combinació, però els mars i muntanya semblants són ben típics de la cuina catalana. Ho haurem de provar! ;)

    ResponElimina
  6. Òstres, quin mar i muntanya més original. Aquesta combinació no l'havia vist mai però té molt bona pinta!

    Fins aviat!
    La Taula d'en Bernat

    ResponElimina
  7. quin contrast!!!! mai l'havia vist...pero segur que està ben bo.. *_*

    ResponElimina
  8. Jo com la resta no l´havia vist mai aquesta combinació de conill amb musclos. Ja ho diuen: la cuina és pura experimentació!.

    ResponElimina