En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dilluns, 9 de maig del 2011

COCA DE CARBASSA I MADALENES

Dissabte passat hem vaig dedicar a fer provisions per l'esmorza o el berenar. L'atre dia tafanejant pels blogs vaig veure aquesta coca de carbassa amb xocolata i aprofitant que tenia carbassa al congelador vaig proposar fer-la.
he de dir que va quedar bonissima i que avui dilluns encara es toveta i esponjosa
La vaig treure del blog CUINANT , DE LA Mª DOLORS, aqui hi trobareu a recepta . La vaig fer tal com deia ella l'unic que no vaig trobar va ser el gasificant; però ambun paquet de royal i una mica de bicarbonat, crec que va quedar prou esponjosa.
---------------------------------------------------
Una altre de les coses que vaig fer van ser madalenes,aqui si que no us puc dic de quin blog les vaig copiar; ja que va ser de le sprimeres coses que vaig fer quan hem vaig començar a moure pels blogs de cuina; ja que era una asignatura pendent, mira que ho havia provat diverses vegades, però el que hem sortia no eren madalenes. Hen quedaba com si fos pa de pesic i la veritat es que les madalenes tenen un altre gust i aqueste si que realmente hi queden. 
N'he fet diverses vegades, però no les habia posat mai aqui al blog. Unes vegades han quedan amb més bona presencia, i altres no tant, però de gust son bonissimes. 


MADALENES
ingredientes - 188gr de huevos(aprox. 4 huevos medianos)
- 265gr de azúcar
- 2 cucharaditas de azúcar invertido o de miel
- 90ml de leche entera
- 285ml de aceite de girasol
- 315gr de harina floja(repostería)
- 8gr de levadura química(Royal) ó impulsor
- ralladura de 1 naranja
- una pizca de sal
 barrejar bé tots els ingredients liquids, menys les clares d'ou que les montem a punt de neu. les guardem pel final.
Tamizem la farina, el llevat i la sal i ho remenemt bé amb la resta dels ingredients liquids. Quan ho tenim ben barrejat hi afegim les clares amb molt de compte, perqué no s'abaisin.
Tapem el bol i les deixem reposar a la nevera, minim una hora si es més no passa res.

Les posem en motlles de paper i millor si els posem a dintre altres motllos de silicona; flaneres, tasses ... tot serveix, aixi al pujar la pasta evitem que els motllos de papel s'axamplin i d'aqueste forma ens queden les madelenes amb la montanyeta.
Omplim el motlles unes 3/4 parts i posem una mica de sucre per sobre i les posem al forn 180º uns 15 ó 20 minuts.


 En vaig fer unes quantes amb xocolata, simplement a la massa hi vaig afegir-hi pipetes de xocolata, i tan une scom les altres van quedar molt bones.
Les deixem refredar i ja les tenim llestes per menjar.

7 comentaris:

  1. LEs coques de carbassa són una passada, i això que encara no n'he fet! Però les he provat i queden super humides i gustoses!
    Les magdalenes t'han quedat molt maques!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  2. Me encantan las madalenas, pero tengo debilidad por las cosas con calabaza, me encantan y tu coca ttiene una pintaza bárbara.
    Besos

    ResponElimina
  3. Hola Quima, me tienes super antojada de las madalenas desde hace unos días. Qué bueno que publicaste la receta, vamos a ver cuando las puedo hacer. La tarta de calabaza tambien tiene muy buena pinta.
    Besos

    ResponElimina
  4. Amb carbassa, pastanaga, carbassó... sembla impossible que pugui quedar bo però sí! Queda boníssim! I es manté humida molts més dies, oi?

    ResponElimina
  5. Tant quedat molt esponjoses, tant les magdalenes com la coca de carbassa . M´agradat aquest toc de xocolata dela coca.

    ResponElimina
  6. Quima, jo vull tastar-ho tot!! La coca de carbassa deliciosa i les magdalenes, boníssimes!
    Petons!

    ResponElimina
  7. La coca me ha encantado pero las madalenas se ven riquiiiiisimas. besitos guapa...

    ResponElimina