En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

diumenge, 2 d’octubre del 2011

TARTA TATIN DE POMA

A vegades crec que la ment ens juga males pasades, ja que falta que et diguis a tu mateixa que has de posar el fré, perquè el fet de pensar que ho faré quan en tingui ganes i no perquè tinc que fer-ho, que llavors tens ganes de fer un munt de coses i et venen mil idees al cap per fer.
Així que deixant la xerrameca a un costat; ahir tenia a la nevera una lamina de pasta de full que hem deia que la tenia que gastar ja¡ ........i volia fer una cosa diferent..vaig posar-me a buscar pels blogs i en el blog de dulces bocados vaig trobar aquesta tatin, que feia molts dies que la volia fer:
no hem va quedar tan bé com la de la Mercè, però malgrat  tot que vaig tenir un ensurt a l'hora de fer-la,  va quedar bonissima.
Tenia un motlle de tarta ideal, però hem va semblar que era massa gran, i vaig voler fer-la amb un de més petito que tinc dels que s'hi desmunta l'aro i sort que m'en vaig adonar desseguida, ja que al desfer-se la mantega i el sucre, hem queia a dintre al forn, vaig posar-hi un plat a sota i sol.lucionat; però al hora de posar-hi la pasta de full tot el caramel ben rosset estaba al plat i no al motllo on hi habia la poma, aixi que vaig decidir canviar-ho de motllo i  poder aprofitar tot el caramel, vaig posar-hi la poma cuita a sobre i depres la pasta de full, al forn a que quedés ben doradeta i llesta per menjar.
Els ingredients i la recepta la trobareu  aqui, la original de on jo la vaig copiar, que la Mercè ho explica molt bé.
Com que aig fer una tarta petita, amb la resta de la pasta de full, pinyons i mermelada de cabell d'angel de LA VIEJA FABRICA, que tenia a la nevera, vaig fer uns bisbalencs
BON DIUMENGE A TOTS I TOTES ¡¡¡¡¡¡

13 comentaris:

  1. Què bona és la tarta tatin, un dels meus postres preferits!! T'ha quedat de luxe, com aquests bisbalencs (i això que no sóc massa de pasta de full)!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. Madre mia que rico debe estar todo ,,,

    ResponElimina
  3. Ës una de les meves preferides!!! fa molt goig i segur que si que estava biníssima!!!petonet

    ResponElimina
  4. No he fet mai cap tarta tatín d' aquestes, però fa un pinta molt bona, a veure si m' hi poso.

    ResponElimina
  5. La tatin és un clàssic imprescindible...i els bisbalencs, buf! Aquesta marca de melmelades és prou bona, oi?

    ResponElimina
  6. Veig que estàs mes animada!!!! te molt bona pinta
    petonets
    carmen

    ResponElimina
  7. D'això se'n diu aprofitar al màxim la pasta de full, deliciós tot!

    ResponElimina
  8. Gracies guapes per les vostres paraules, y si cristina; jo de totes les que he probat, aquesta cón molt bones; per mi són les que se semblem mes a les casolanes i a més tenen moltes varietats que no trobs en cap altre marca.
    Carme mira si, que aquest dies tinc més ganes de fer coses i ho he aprofitat.
    petons a tot@s

    ResponElimina
  9. Quima, te ha quedado estupenda.........Tiene que estar deliciosa........ :)

    Besos
    http://angiazucarycanela.blogspot.com

    ResponElimina
  10. Segur que estava bonisisma i d'accidents a la cuina pasan molts i a tots.
    Petonets

    ResponElimina
  11. No sé que tenen les taten que totes són boníssimes!!!
    I no et preocupis pels accidents serveixen per apendre o descobrir noves receptes jaja

    ResponElimina
  12. Ostres Quima, et vaig deixar un missatge però veig que no es va publicar. :(
    Et deia que et va quedar fantàstica!! I que me n'alegro que t'agradés la recepta. ;)
    Petons!

    ResponElimina