En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 11 de maig del 2013

XAMPINYONS RELLENOS AMB FORMATGE CAMENBERT

Ja us he dit que a casa meva ens encantan les cosetes per picar; però es clar no es pot fer sempre el mateix; així que tenia una bandeja de xampinyons a la nevera i amb unes verduretes i un mica de formatge, vaig tenir una tapeta.
INGREDIENTS:
Xampinyons, una mica grans van millor
1 pebrot verd
1 ceba
1 carbassó
formatge camenbert
  • Primet treien el peu del xampinyons, els rentem i els assequem. 
  • El passem per una paella amb oli que ens quedin una mica cuits.
  • Despres tallem les verdures ben petitones i les posem a la mateixa paella que hi hem cuit els xampinyons
  • Quan veien que estan cuites I que ja comencen a daurar-se, treurem la paella del forc i omplirem els xampinyons amb les verdures. 
  • A sobre cada xampinyo hi posem un trosset de formatge camenbert i ho posem al forn a gratinar. 
  • Els servim calentons . 

Si els acompanyament amb una copeta de vermout ...............deliciosos.

19 comentaris:

  1. No podías haber puesto mejor relleno a esos champiñones, qué ricos tienen que estar!
    Besos y buen finde

    ResponElimina
  2. bonissima combinació! m'encanten aqeusts aperitius, molt més que els fregits i altres coses típiques! petons

    ResponElimina
  3. Un parell d'aquest i una tònica, a l'hora del "vermut", i no es pot demanar res més!!!

    ResponElimina
  4. Hola Quima, m'ancanta rebre les teves visites de cap de setmana. Jo, tampoc em perdo les teves entrades que cada dia fan més goig. Avui he fet xampinyons i si ho hagués llegit abans hagués preparat la teva proposta.
    bon diumenge!

    ResponElimina
  5. quin aperitiu mas bo, molt bona combinació
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  6. Quima un pincho bien bueno y atractivo a la vista
    buen domingo
    beso

    ResponElimina
  7. quin farçit més bo amb aquest formatge, per avui diumnege com aperitiu ideal

    ResponElimina
  8. Buenas tardes Quima. Que buena tapa o aperitivo que nos has preparado. Te ha quedado de lujo este champiñon relleno y gratinado con el queso. La presentación del plato no puede ser mejor.
    Un beso Paco.

    ResponElimina
  9. Anem guardan receptes de tapetes que a l'estiu venen molt de gust...
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Una oproposta molt bona. A nosaltres també ens agraden molt les cosetes per picar.

    ResponElimina
  11. Boníssima combinació i amb una clareta enara millor.

    ResponElimina
  12. Una tapa de lujo.

    Besos
    Miguel
    lareposteriademiguel.com

    ResponElimina
  13. Que bons!!! Jo fa uns dies que vaig publicar una recepta de xampinyons farcits al blog també, però aquest farcit encara no l'he provat mai, així que ja el faré, perquè fa molt bona pinta!

    Una abraçada i bona setmana guapa!

    ResponElimina
  14. A casa també agraden molt els àpats de pica pica.
    Una proposta boníssima!

    ResponElimina
  15. Mmm me encantan, yo hago unos parecidos y en casa nos gustan muchísimo, voy a tomar buena nota de tu receta y así cambio un poquito, estoy segura que nos va a encantar, termino de conocerte y la verdad que ha sido un placer, me gustan tus recetas, Un beso


    ResponElimina
  16. A casa meva també som uns enamorats de fer pica picas, que en diem nosaltres. Són perillosos perquè és impossible controlar el que menges però ens encanta.

    M'agrada molt el teu blog i ja m'hi tens de seguidora. Si vols conèixer el meu http://estoneslliures.blogspot.com.es/

    Montse

    ResponElimina
  17. Hola Quima!

    Acabo de coneixer-te, i aquests xampinyons m'han encantat!
    Em tens de seguidor del bloc!

    Petons!

    ResponElimina
  18. Aquests xampinyons em criden molt l'atenció. Trobo que a mes de bons, són fàcils de fer i sans.
    Un petó des de la meva cuina http://cuinanatura.blogspot.com.es/

    ResponElimina