En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dijous, 6 de juny de 2013

CASSOLETA DE BRIE AMB OLIVES NEGRES I TOMAQUETS SECS AMB OLI D'OLIVA

Aquest aperitiu feia molt temps que el tenia guardat , des-de el dia que el vaig veure en el blog de COCINANDO CON NEUS. hem va agradar , ja que a casa meva el formatge els hi encanta i el brie la meva filla crec que el posa a tot arreu. A més es molt fàcil de fer. 
INGREDIENTS:
Formatge brie ( uns 50 grs. per persona aprox.)
olives negres sense pinyol
toamquets secs amb oli d'oliva
  • Primer traiem la part blanca del formatge , el tallem a trossets, i el repartim per les cassoletes
  • Tallem a trossets petits les olives negres I els tomaquets i ho posem per sobre (jo hi he posat una oliva i un tomaquet per cassoleta)
  • Ho posem al forn a gratinar i ho servim calent.

10 comentaris:

  1. mmmm.....he sentit cassoleta de formatge fos?!!! ja m'estic fonent només d'imaginar-m'ho! fantastic! petons

    ResponElimina
  2. mmm! Bo, bo! Ahir ja el vaig veure al blog de la Neus i em va temptar. I avui tornem-hi, Quima, que fa goig de veure!! Gràcies per compartir.

    ResponElimina
  3. Formatge fos, quina delícia! I amb l'afegit de les olives i el tomàquet, boníssim!

    Petons!

    ResponElimina
  4. me acuerdo cuando lo preparó Neus y la verdad es que tiene una pinta excelente, tiene que estar buenísimo
    Besos

    ResponElimina
  5. Ohhh! que bo deu ser ho probaré
    Gràcies
    Un petò

    ResponElimina
  6. Buenas noches Quima. Muy rica y original cazuelita la que has preparado, seguro que es un manjar para el paladar. Muy rica y exquisita con esos ingredientes que le has puesto, que casan a la perfección.
    Un beso Paco

    ResponElimina
  7. una bonica i bonissima cassoleta

    ResponElimina
  8. A mi també m'encanta el formatge, gairebé en totes les seves versions. Una tapeta fàcil, ràpida i bona, m'encanta!

    ResponElimina
  9. El trobo molt original i molt gustós. Recepta apuntada!

    ResponElimina