En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 8 de febrer del 2012

GALETES DE NOUS I CANYELLA

Aquesta tarda, tenia festa i ordenan unes revistes de cuina, he vist aquesta recepta de galetes, que m'ha cridat l'atenció . No sé quan temps fa que tinc aquesta revista; però perl el lloc que ocupaba deu fer força temps. A més avui feia molta fred, un dia gris que convidaba a estar-te a dintre i a mésencendre el forn.
Així que com que tenia tots els ingredients m'he posat mans a la feina .
la recepta es molt sencilla de fer i de gust son bonissimes.
INGREDIENTS:
100 grs. de nous
200 grs. de farina
1/2 cullaradeta de bicarbonat
Un pessic de sal
8 cullaradas de margarina
150 grs. de sucre
1 ou
Per arrebossar les galetes:
3 cullarades de sucre
1 cullaradeta de canyella
  • Primer preescalfem el forn a 180 º.
  • Piquem les nous i les barregem amb la farina; el bicarbonat i la sal. 
  • En un bol barregem la margarina que tindrem a temperatura ambient, amb el sucre fins que ens quedi una mescla esponjosoa; llavors i afegim l'ou i ho batem be fins que tingem una textura ben suau. 
  • Hi anem afegin la barreja de farina i nous , de mica en mica i ho anem barrejan fins que ens quedi uma massa uniforme. 
  • Posem les 3 cullarades de sucre I la de canyella en un bol i amb una cullereta anem agafan petites boletes de la barreja i les arrebossem amb el sucre i la canyella
  • Les posem a sobre la rejilla del forn; que previament hi haurem posat un làmina de paper per anar al forn. 
  • Jo amb una espatula de cuina les he xafat una mica que quedessin finetes. Deixem una bona separació entre ellas, ja que amb l'escalfor del forn creixen. 
  • Les posem al forn durant 10 ó 12 minuts. Jo he posat dat i baix i aire calent. Quan veiem que estan rosetes ja les podem treure. 
  • Les deixem refredar sobre una rejilla i veurem que a mesure que es van refredant van quedant seques i cruixents. 

Aquesta recepta l'he treta de la revista Nº 49 de COCINA VIVA

9 comentaris:

  1. M'encanten aquest tipus de galetes, la canyella és una delícia, les provaré!

    ResponElimina
  2. Aquests dies de fred, encendre el forn ve molt de gust, oi? Han de quedar unes galetes de vici total!

    ResponElimina
  3. qué galletas tan ricas con ese rebozado, ideales para ya mismo con un café
    Besos

    ResponElimina
  4. Les galetes de canyella m'encanten i si le afegeies el gust de les nous, han d'estar boníssimes!!
    Petons!

    ResponElimina
  5. si porten canyella i nous m'agraden segur!! ;P molts petonets

    ResponElimina
  6. Que bones Quima segur que no en queda ni una!!

    ResponElimina
  7. Qué buenas... tienen que tener un olor...
    Un beso.

    ResponElimina
  8. D´aquestes no en tic, així que me les emporto:) petons

    ResponElimina