En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dimecres, 22 de febrer del 2012

PA DE LLET

La recepta que us porto avui , no es gens original .........ja que va ser veura-la en el blog de la LA COCINA DE LOS INVENTOS I flashhhhhhhh ........amor a primera vista . vaig dir-me aquesta l'haig de fer si o si .
Després vai veure els altres blogs on l'habia tret la JOAQUIMA i la veritat es que no m'estranya que totes caiguessim a les seves reds.
Aixi que el diumenge la tarda m'hi vaig posar o aquest va ser el resultat. 
He de dir que va valdre la pena posar-mi, i que no serà l'ùltima vegada que la faci.
Aquest pa de llet es bonissim, però el de pernil dolç i formatge ...................hummmmmmmmm delicios.
Com podreu comprobar la meva asignatura pendent són les formes . no hi ha maneres de que hem quedessin uns panets ben rodonets, ara .........bons ho si que ho eren. 
Aqui va la recepta:
INGREDIENTS:
250 grs. de llet atemperada
50 grs. de mantega pomada
50 grs. de sucre
500 grs. defarina de força
1 dauet de llevat fres (levital)
1 cullaradeta de sal
Formatge i pernil dolç

1 ou
  • Posem tots els ingredients a la cubeta de la panificadora , per l'ordre que estan posats. 
  • Posem el programa d'amassar a la meva el n. 7 . 
  • Quan estigui amassar treure la massa de la panificadora i partir-la en dos trossos. 
  • Li podem donar la forma que volem, de panets, de trena . Si volem fer la trena fem tres xurros iguals , els estirem i fem la trena. 
  • Amb l'altre tros l'estirem en forma de rectangle o quadrat i hi posem una capa de formatge i a sobre una de pernil dolç. 
  •  Ho enrotllem com si fessim un braç de gitano. 
  • Podem les masses a una bandeja que pugui anar al forn i ho tapem amb un drap. 
  • Ho deixem llevar uns 45 minuts. 
  • Ho pintem amb ou i ho enfornem a 190 º fisn que ho veiem ben dauradet.

Bonissims els dos, però hem quedo amb el de pernil dolç i formatge. Va ser el meu sopar del diumenge.

20 comentaris:

  1. Mmmmmmm! quina bona pinta que fan!!!
    petons;)

    ResponElimina
  2. Uf que pi taza tienen los dos, te han quedado perfectos
    Besos

    ResponElimina
  3. Que geniales están Quima!!

    Me da envidia no tener ahora mismo esto para darle un ñam ñam

    ResponElimina
  4. Quima, felicitats t'ha quedat perfecta sembla ca els pots agafa amb la ma.
    Molt i molt be.

    ResponElimina
  5. Quima te han quedado de lujo...........El de jamón de york está que se sale de la pantalla.......... Besos :)

    http://angiazucarycanela.blospot.com

    ResponElimina
  6. Semblen fàcils, Quima! A mi m'agraden així, els panets, irregulars com els teus! No tan perfectes que semblen fets amb màquina... una delícia, vaja... petonet!

    ResponElimina
  7. Valga'm deu.... , quina pinta que té mes bona , aixo a casa no dura ni dos hores.

    roser

    ResponElimina
  8. Jo també em vaig enamorar de la recepta, llàstima que no tinc panificadora :(
    Amb aquest farcit han de quedar uns panets molt gustosos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma crec que sense panificador aho podries fer perfectament. Si tens una amassadora de varilles, crec que et funcionara igualmentent.

      Elimina
  9. Mmm quina bona pinta em quedo amb les dues dolça i salada!!!

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies per els vostre coemntaris. La veritat es que surt molt bó i no es gens dificil. A veure si us animeu i hem veiem moltes de receptes.

    ResponElimina
  11. Quima estar en tu casa tiene que ser una delicia ,,siempre hay en tu cocina algo buenisimo para comer ,,,,anda que menos mal que no andamos muy cerca que sino te ibas a enterar conmigo ,,,,besicos y tienen todo una pinta deliciosa ,,,,,

    ResponElimina
  12. Aquests panets són genials, ara mateix agafaria un.... mmm

    ResponElimina
  13. Quima, me quedo con los dos te han quedado geniales.

    ResponElimina
  14. Quimaaaaaaa!!!!! tu també has caigut en la temptació, veritat ????? has fet uns pans espectacular... fan molt de goig. Gaudeix-los...Petons,

    ResponElimina
  15. Ja la he fet tres o quatre vegades, es boníssima!!!Petons

    ResponElimina
  16. és la recepta amb més éxit aquest mes a la blocosfera!!!! és fantàstica. molts petonets reina

    ResponElimina
  17. Vaja!!!! me la guardo!!! no vull ser menys! t´ha quedar fantàstic!

    ResponElimina
  18. Quima, tens un premi al nostre blog, a l'entrada d'avui dissabte :)

    Un petó!

    ResponElimina
  19. Uf jo sóc de salat, o sigui que em quedo també amb el de pernil i formatge, quina pinta! Apuntades també! :)
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina