En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 25 de febrer del 2012

PREMI Liebster Blog Award

Jo no sòc molt partidaria del premis; però com que es el primer que rebo pel meu blog de cuina li dedicaré una entrada.
Gracies al blog MACEDONIA EN FAMILIA per haber pensat en mi i el que més satisfacció hem produies es que el el meu blog els hi serveixi d'inspiració :
Les condicions són que s'ha de donar a 4 blogs que tinguin menys de 200 seguidors i així els dones a conèixer.
Aixi que els meus blogs escollits son:
 que hi ha de postres
la cuina de l'estany
la taula d'en bernat  ( que per molt poc no hi arriba )
la cuina de l'isabel
Bon fi setmana a tots

5 comentaris:

  1. Gràcies Quima me'l emporto amb gran alegria i molta satisfacció!!

    ResponElimina
  2. Felicitats Quima!, sempre fa il.lusió que et reconeguin,oi?, una abraçada!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies, Quima! La veritat és que no estic massa avesada a això dels premis, però m'ha fet il·lusió que pensessis en el meu blog. I ara mateix vaig a veure alguns dels blogs que menciones i no coneixia!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies, Quima! Tot just ara he vist el teu comentari i m'ha fet molta il.lusió.

    Ramon

    ResponElimina
  5. Quima dispensa el retràs en contestar. Hem estat de vacances uns dies.
    Ara acabo de veure el teu missatge.
    Em fa molta il.lusió que pensesis en mi.
    A tots ens agrada que ens reconeixin.
    Petons
    Isabel

    ResponElimina