En aquest blog hi trobareu tots el meus experiments a la cuina. Algunas receptes son meves; altres tretes de llibres i revistas de cuina i també m'inspiro en els vostres blogs.
Si hem desixeu els vostres comentaris o simplement paseu a visitar-me , de totes maneres sigueu Benvingud@s.

-----------------------------------------------------------------------------------
En este blog encontrareis todos mis experimentos en la cocina. Algunas recetas son mias, otras sacadas de libros i revistas de cocina y como no tambien me inspiro vuestros blogs.
Si me dejais vuestros comentarios o simplemente me visitais, de todas formas sed Bienvenid@s

Seguidors

dissabte, 4 de febrer del 2012

BRIOX DE TARONJA ó BOLLOS DE NARANJA

Diumenge passat vaig passar toto el cap de setmana a casa, entre el meu marit que habi tingut un petit accident domèstic i el meu fill que estaba engripat, i el fred que fei, el millor va ser no sortir de casa, aixi que vaig aprofitar per fer alguna de les receptes que tenia pendents.
Aquesta recepta el dia que la vaig veure en el Blog LA COCINA DE LOS INVENTOS, vaig dir-me que la tenia que fer; però no trobaba el moment, i aquest diumenge va ser el dia ideal.
Van sortir bonissim, encara que la forma no hem va quedar tan bé con a la Joaquima, ja que a ella li queden ben rodones. Jo els vaig posar dintre un motlle de silicona del que hi ha per fer madelenes i de pujar van pujar molt; però es clar a la part de baix no tenien la forma rodona que jo volia. Bé a la propera espero millorar al menys en la forma.
Amb el permis de la JOAQUIMA, us poso la recepta copiada tal i com la fet ella, ja que ho explica molt i molt bé. 
Us de de dir que si no coneixeu el seu BLOG , cosa que es practicament imposible; ja que té un munt de seguidors, us hi paseu que val la pena, perque fa unes coses bonissimes. 

RECEPTA:
Ingredientes:
•    325grs de harina de fuerza
•    30grs de azúcar
•    3grs de sal
•    1 huevo
•    40grs de mantequilla en pomada
•    15grs de levadura fresca
•    El zumo de 1 naranja
•    100ml de leche tibia
•    Para pintar: un huevo y un chorrito de leche
•    Para decorar: almendras en granillo y chocolate fundido
Elaboración:

Ponemos en el bol la leche tibia, la levadura desmenuzada, el azúcar, el zumo de naranja, el huevo entero, la harina y la sal, amasamos a baja velocidad y cuando veamos que se está integrando vamos añadiendo a trozos la mantequilla en pomada, lo dejamos durante 5 minutos, subimos un poco la velocidad y lo dejamos 3 minutos más.
Cogemos la masa y haremos una bola con ella y la pondremos en un bol tapada a levar durante 30 minutos.


Pasado el tiempo de levado cogemos la masa y la cortamos en porciones, vamos haciendo bolas con cada una y las vamos colocando  con cierta separación entre cada bola. Dejamos levar 1 hora o hasta que hayan doblado el volumen.
Batimos un huevo con un chorrito de leche, y pintamos los bollitos espolvoreamos con almendras en cubitos, y con el horno precalentado a 200º las horneamos durante 15 a 20 minutos.

L'únic que en alguns hi vaig posar una cullarada de Nutella dintre i unes pipetes de xocolata a sobre, la resta els vaig fer exactament igual .

Ah !!! .....espero a partir d'ara posar-vos alguna recepta de pa; ja que avui m'he comprat una panificadora que hi habia al LIDL, així que s'haura d'estrenar. 

5 comentaris:

  1. Quima t'han quedat molt be,a veure si fas el tortell.
    A reveure.

    ResponElimina
  2. Que bons Quma!! M'encanta la foto del que está farcidet, me'l menjaria d'un mos!! Això de que a Lidl venen panificadores no ho sabía, dilluns mateix em paso, a veure si puc comprar una i está bé de preu (que a lidl les coses acostumen a estar bé de preu).
    Espero que l'accident del teu marit no fos greu, i que el teu fill estigui millor.
    Petons!

    ResponElimina
  3. T'han quedat ben macos, i amb aquest farcidet, no es pot demanar més!

    ResponElimina
  4. Que delicisosos rellenos!! los he hecho sin nada, pero asi han de estar beunísimos!!!! Besotes.

    ResponElimina
  5. Doncs jo trobo que la forma t'ha quedat perfecta! Fer brioix a casa és molt complicat i a tu t'ha quedat sensacinoal!

    ResponElimina